| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| In de me nieuwe comp zit een een DVD RW writer maar er zit geen software bij. Nu moet ik dus software downloaden... Het probleem daarbij is, net als bij zoveel andere software waar (veel) verschillende opties voor zijn: Wat is nou het beste / een goed programma daarvoor? Ik kan wel allemaal programma's gaan downloaden maar dat is ook weer niet zo leuk voor me hdd. Ik heb wel gezocht op google maar om dan weer al die links hier te gaan zetten heeft ook niet veel zin (denk ik). Kortom: Wat vinden jullie / is het beste programma om cd's en dvd's te branden. Gaat om gebruiksgemak en prestatie. Als opties zou ik het wel leuk vinden om bij de dvd-tjes een menu te kunnen maken. Weet niet hoe dat in ze werk gaat maar lijkt me dat je dan ook iets moet branden. Dus misschien een programma waar die functie bij inbegrepen zit of waar je een plug-in voor kan downloaden? Alvast bedankt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Idd, Nero! Voor 1on1 raad ik je BlindWrite aan, goed pakketje!
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
| Download gewoon een demoversie van de site van Ahead (www.ahead.de) en bekijk eens wat je er van vind. Je kunt het dan altijd nog kopen.... of aanpassen.. :P |
|
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bij veel winkels verkopen ze Nero voor 5 euro bij een DVD-brander geloof ik. Heeft de topicstarter nu niet meer zoveel aan, maar handig voor mensen die nog een DVD-brander gaan kopen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| meer software voor lcd ? | computermoder | Software Junkies | 3 | 2-02-2005 21:02 |
| Software voor LCD | brantje | Software Junkies | 2 | 22-10-2004 12:10 |
| [Software] voor BIOS | PeaceMaker | Software Junkies | 1 | 21-07-2004 22:36 |
| P2P software voor Linux | Tommyboy | Software Junkies | 4 | 13-06-2004 20:36 |
| software voor display | DJD xtreem | Software Junkies | 13 | 23-07-2003 23:24 |