| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| ik heb een paar dvd's geript om deze later weer terug te branden op een DVD (als de sint langs is geweest ).Nu kan ik deze films wel bekijken in winDVD, maar dan kan ik geen ondertitels kiezen. Weet iemand een programma waarmee dat wel kan? o ja, het zijn nu .IFO en .VOB bestanden |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Voor zover ik weet is dat alleen als je ze op CD wilt fikken later.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| ik kan straks alsnog deze bestanden converteren, ik doe dit met DVDeo Pro 2 . Ik sla ze eerst op op de schijf en later kan ik ze weer terug openen en converteren. Maar ik doe dit nu nog niet, omdat ik er gewoonweg een beetje weinig tijd voor heb. Het neem misschien wel wat ruimte in (21,2 GB voor 4 films ), maar ik heb nu toch ruimte zat ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
Die subs kan je ook downloaden via internet. Hij heeft het hier over geripte subs. Misschien dat het wel gaat maar ik heb die optie nog nooit gezien. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hapering in most wanted. | boyac | Software Junkies | 7 | 1-10-2006 19:18 |
| Wanted: 18650 ! | Lampje | Elektronica Junkies | 9 | 15-01-2004 19:16 |
| win XP -> win 95 LAN help wanted!! | kaozz | Software Junkies | 12 | 5-03-2003 17:28 |