| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Hoi, Ik heb al heel lang mijn tv gebruikt voor het kijken van films, werkte altijd perfect. Sinds ik een radeon heb krijg ik mijn TV niet meer op primay, dus de divxjes verschijnen alleen op mn monitor en niet op de tv, daar houd ik een zwart vierkantje. Normaal kon ik gewoon even prutsen met de instellingen en dan kreeg ik 2 blauwe blokjes bij mn tv te staan zodat ik die primary kon maken, nu na 2 uur en 30minuten krijg ik nog steeds helemaal NIETS!!! Weet iemand de juiste methode om de tv primair te maken? Ik heb een radeon 9500 non pro (die modbare)... |
|
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() /edit: je hebt gelijk, werkt alleen op nvidia | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| ik heb zelf ook een ATI. probeer het eens in de geavanceerde weergave instellingen. daar kan je van ieder scherm apart aangeven wat het moet zijn. Klik bij je tv op het 1tje en bij je gewonen monitor op het 2tje |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
| Ja, dat kan dus bij mij niet Bundy, ik moet eerst tv geforceerd detecteren aandoen, dan kan ik de tv selecteren, maar kan verder niets.... FOTOTJE: http://qadn.student.utwente.nl/~silent/tv.gif |
|
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Heb je in de advanced display settings al een profiel aangemaakt? Display Properties > Settings > Advanced > Ati Displays
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 13:40 |
| Radeon X800Pro vs Radeon X800XT PE | defecto | News & Review Junkies | 7 | 24-08-2004 15:25 |
| Radeon 9700pro overclocken kan wel kan niet... ? | CaseModXXL | Cooling & OC Junkies | 12 | 18-05-2004 16:26 |
| topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) | mr_x007 | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-06-2003 23:15 |
| ati radeon 9800 <----> ati radeon 9700 pro | QuincMan | Hardware Junkies | 6 | 6-03-2003 17:41 |