| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 november 2003
| Heb je al geprobeerd om bij de TV eigenschappen (balkje boven TV) in het tabblad Format de Pal instellingen aan te passen? Bij mij werkt dit altijd. Wanneer ik namelijk opstart met de tv aan, krijg ik nooit beeld op mijn tv. Ik moet dan altijd even switchen naar een andere Pal (B, G of H) en dan heb ik weer beeld. Wel irritant, want ik wilde eigenlijk alleen maar een TV aan die PC hangen en helemaal geen monitor. |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
| PAL B gaat bij mij automatisch aan, maar... je hebt mn vraag niet goed gelezen denk ik: Ik krijg wel beeld, maar de films niet... dit is normaal, want je moet je tv eerst primair maken en dan werkt het op bijde schermen, maar dit primair instellen gaat niet meer... op geen enkele manier tot nu toe... en aan mn pc/tv/kabels is niets veranderd! |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 13:40 |
| Radeon X800Pro vs Radeon X800XT PE | defecto | News & Review Junkies | 7 | 24-08-2004 15:25 |
| Radeon 9700pro overclocken kan wel kan niet... ? | CaseModXXL | Cooling & OC Junkies | 12 | 18-05-2004 16:26 |
| topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) | mr_x007 | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-06-2003 23:15 |
| ati radeon 9800 <----> ati radeon 9700 pro | QuincMan | Hardware Junkies | 6 | 6-03-2003 17:41 |