| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Maak daar dan even een schema aan... Sorry, heb niet goed opgelet omdat de pic het bij mij vanmiddag niet deed.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
| Zo'n schema heb ik wel gemaakt, maar dat hielp niets. Normaal deed ik altijd force tv detect en daarna switch among displays... dat een stuk of 3/4x doen en dan heb ik bij de monitor en de tv 2 blauwe blokjes, maar bij de tv komen ze nu niet meer! dus ik kan de tv niet primair maken, en dat is het probleem ![]() |
|
| | #19 (permalink) |
| Nog even alles op een rij dan: - Welk merk videokaart? - Hoe is alles aangesloten? - Welke driver gebruik je?
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
| Ik heb een Club 3D ATI Radeon 9500 non pro, de modbare versie, maar niet gemod :P Ik heb de nieuwste ATI driver, welke dat is geen idee, maar die is iig vorige week geupdate. En alles is correct aangesloten, hij heeft altijd gewerkt, ik krijg ook wel gewoon beeld, ik zie mn deskopt etc op de tv... maar niet de films, dat krijg je alleen als je tv primair is... |
|
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ohw, dat probleem ken ik, we hadden een paar weken geleden filmconcert met de harmonie, en opeens kregen we de film niet meer op de beamer, maar wel op de laptop. Ik weet niet meer hoe we 't gefixt hebben, maar 't was gewoon een instelling. K vraag ut wel ff na voor je als je 't nog niet gevonden hebt. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Hhhmmm, ik zal morgen mijjn radeon 9700 pro eens op de tv aansluiten om te kijken of ik hetzelfde probleem heb. Moet nu echt gaan pitten want ik moet morgen vroeg op mijn werk zijn...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 13:40 |
| Radeon X800Pro vs Radeon X800XT PE | defecto | News & Review Junkies | 7 | 24-08-2004 15:25 |
| Radeon 9700pro overclocken kan wel kan niet... ? | CaseModXXL | Cooling & OC Junkies | 12 | 18-05-2004 16:26 |
| topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) | mr_x007 | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-06-2003 23:15 |
| ati radeon 9800 <----> ati radeon 9700 pro | QuincMan | Hardware Junkies | 6 | 6-03-2003 17:41 |