| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| 'Criminals' is een online 'tekst' game. Net zoiets als utopia dus. Nu kun je alleen kiezen uit: Drugsdealer, Wetenschapper of Politie. Elk heeft dus zijn eigen voordelen en/of nadelen. Ik heb mezelf al aangemeld (gewoon defecto ) en een clan gemaakt: CJA - CaseJunkies Agency.Hier mijn Secret Link en de Secret Link van de clan. Door op zo'n 'Secret Link' te klikken bezorg je de speler of de clan geld waarmee wapens etc gekocht kunnen worden. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik wil me wel aanmelden (vond DopeWars erg vermakelijk en dit klinkt ook wel leuk) maar wat voor type moet ik kiezen om bij jouw clan te kunnen? Of maakt dat niet uit?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ik ben politie... Afgeleid van CIA.. lol. Maar je kan denk wel vragen aan de admin van het forum (eveneens eigenaar van de site, tenminste.. lijkt me.. lol) of hij je kan veranderen ofzo. Of dat je nu een nieuwe aanmaakt en je oude verwijdert. Er is nu net namelijk een nieuwe ronde begonnen (is discussie op het forum of er rondes, lange rondes of geen rondes moeten zijn.. lol). Vind het wel leuk dat er mensen zijn die me (eigenlijk CJ clan natuurlijk ) clan willen joinen!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ga jullie gang allemaal! Join of zorg dat je een 'Politie' word of je bent al een politie.. kan natuurlijk ook.. Lol.. Als er genoeg animo is zal het een 'CJ only' clan worden ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| http://www.mi-server.dynu.com/crimin...php?x=SiLaTroN En sorry ben wetenschapper maar wil je mij wat startgeld geven?
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Waarom ben je dan geen Politie? Maar je kan nog vragen of ze je huidige 'member' deleten en dan kan je opnieuw aanmelden als politie. Start bedrag heb ik ook niet gehad en ik sta nu binnen een dag in de top 20 (19 als ik het goed heb)... Komt vooral omdat het een paar uur nadat ik me aangemeld had nieuwe ronde begon Maar als je in de clan komt verdien je veel meer geld. En heb je als het goed is ook meer aanvalskracht ofzoiets.Edit: Nu alweer 12... ![]() Edit: 11
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| njaa :s ik heb me geadd aan je clan :P ben benieuwd :P dus als mensen op deze link rammelen krijg ik geld fzo ![]() http://www.mi-server.dynu.com/crimin...ick.php?x=IceT |
| | |
| | #12 (permalink) |
| En als je in de clan zit dus ook de clan link geven! Die staat onder je eigen link (als je in de clan aangenomen bent)
| | |
| | #13 (permalink) |
| @ Ice T: Ik heb geen aanmelding van jou voor de clan staan. Denk dat het niet gelukt is ofzo... probeer eens opnieuw?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [( Criminals )] | --== BlackGear ==-- | Area 1337 | 6 | 17-06-2004 17:19 |