| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik heb me voor de grap ook maar es aangemeld : http://www.mi-server.dynu.com/crimin...ck.php?x=Gizmo <edit> Hoe lang duurt het voor dat je bij een clan kan ? moet de aanmelding nog geaccepteerd worden ? </edit> |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| http://www.mi-server.dynu.com/crimin...k.php?x=TreboR Jammer dat ik niet de CJA kan joinenmaar nu zit ik bij de Master_Science, de grootste wetenschappers clan. Kom maar op defecto. ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik moet inderdaad eerst degene 'toelaten' voordat je in de clan zit. Maar heb dat ondertussen gedaan. Nu nog wat meer junkies en we kunnen tegen de andere grote clans op! We staan namelijk al vierde en ik speel het pas één dag! lol...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #22 (permalink) |
| OPROEP: Zoveel mogelijk CaseJunks aanmelden bij Criminals! Om kans te maken tegen de andere clans moeten we zeker meer members hebben... Het is gewoon een leuk en verslafend spelletje... lol
| | |
| | #23 (permalink) |
|
| ik heb me dan ook maar aangemeld http://www.mi-server.dynu.com/crimin...php?x=diontjuh en bij je clan gekome ![]() |
|
| | #26 (permalink) |
| Ik weet niet hoe het bij jullie zit. Maar ik (als 'eigenaar') kan de andere clans aanvallen voor geld en m2 (grondgebied) en met het geld huizen (5 members per huis), muren (defence=3000) en iets waardoor je meer geld per uur krijgt kopen. Maar daar moet je weer grondgebied voor hebben om het te kunnen kopen. En elke member helpt mee voor de 'attack'.... We staan nu best wel hoog. We hadden hoger kunnen staan maar omdat toen ik op school zat er veel aangevallen is zijn we onze muur kwijt omdat we onder het minimale grondgebied zijn gekomen. Dan raak je hem dus kwijt ... Nu zijn we dus ook het geld (50.000$) van die muur kwijt.. maja.. had nog 50.000 op de bank staan.. Deze keer bewaar ik het tot we echt hoog staan en veel m2 hebben zodat ik in één keer veel muren kan kopen zodat we 1e staan zodat we nog weinig bedrijgingen hebben (de junkies clans staan veel hoger als 'onze' 1e in de agent clans list..)
| | |
| | #29 (permalink) |
| We zijn op weg naar nr. 1 van de agents! En als we nieuwe members krijgen dan kunnen we 1e van het hele spel worden!
| | |
| | #30 (permalink) |
| Criminals doet het bij mij niet meer?! Hij kan de pagina niet meer vinden... Bij jullie ook niet?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [( Criminals )] | --== BlackGear ==-- | Area 1337 | 6 | 17-06-2004 17:19 |