| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik heb sinds kort NFS:UG en nu wil ik wel eens weten van degene die het ook spelen hoe zij hun wagentje aan hebben gekleed. De mijne staat op mn site onder de NFS knop onderaan mn site. We kunnen ook wel eens een race houden tegen elkaar lijkt mn ook wel lol ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Aah, demo helemaal plat gespeeld, nu nog ff de hele versie aan de praat krijgen, en dan gaaaan! Echt een tof spel! In de demo was m'n drag-topscore iets van 24.76, lijkt me leuk om een keer online te spelen tegen een andere casejunk Volgens mij speelt Demoniac dit ook (echt zo'n mannetje voor dit spel ), khad het één en ander gelezen op GoT van hem volgens mij ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Is de gameplay een beetje lekker? De graphics vind ik niet bepaald denderend als ik de screenshots zie. Maar dat maakt niet uit: zoals jullie weten is gameplay belangrijker dan graphics .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Gameplay kan je wel vergelijken met HP2. Ik vind het wel lekker spelen... Maar niet met stuur (of ik moet nog ietwat langer oefenen met dat ding )Ik vind het een supergaaf spel.... Maar dat zal ook wel komen omdat ik een racefreak ben :P Je moet Live For Speed is proberen... Dat is meer simulatie gericht. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ik zal wel een paar screenshots nemen van mijn Eclipse, dan kunnen jullie zien hoe mooi die is :P | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Ik vind dit spel dus echt helemaal NIKS, echt totaal niet realistisch! NFS:HP2 vond ik een goed spel maar dit is een mislukking, vooral die nepauto's (die stomme nitro-boost bakken vind ik irl ook al niks).
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Citaat:
tsja het is maar waar je van houd, maar (bijna) alles in deze game is gebaseerd op de realiteit. NOS (nitro Oxigen System) bestaat ook echt en werkt als volgt: lach gas word vermengt met de benzine zodra het in de cylinder word gespoten, omdat de benzine afkoelt kan er meer benzine in de cylinder, dit word berekend en beheerd door een onboard engine mannagement system. wat resulteerd in een grotere explosie, dit kan helaas maar korte tijd omdat anders het motorblok krom trekt van de enorme temperatuurswisselingen. het geeft de auto circa 5 seconden een prestatieverhoging van 20% maargoed back on toppic: ik hoop dat er een combo pack van een PS2 ethernet adapter & NFS UG komt =) wat ik wel vaag vind is dat hij op de cube en de Xbox niet online kan (WHAHAHAHAHA Xbox sux :P ) en ik vind de besturing op de ps2 beter dan op de pc (met stuur, joystick en toetsenbord uitgeprobeert, maar de ps2 controller overroelt alles) ik heb een apparaatje waarmee ik me ps2 controller op me pc aan kan sluiten dus het maakt me niet uit welke versie ik in handen krijg =D greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ok Demo even beoordeeld. Wat een vette game zeg! Ik vind die bakken op zich altijd wel gaaf, en in dit spel kan je ze helemaal customizen naar jouw smaak. Geweldig! effe kijken of ik morgen de full version kan vinden in de winkel dan :P
__________________ Dus... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik ook maar effe. Beeldschone Gfx. Maar de game is wat afgezaagt... Waarom hebben die games tegenwoordig geen greintje schademodel meer?? Ik ging wel 6x over de kop, en et ding zag eruit als nieuw... weak...
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |