| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik heb die muziek gelijk afgezet!!! Maar het VROEM VROEEEM VRRRRRRRRRROEM staat natuurlijk nog wel aan ![]() Ik denk dat ik me nu toch wel officieel verslaafd mag noemen ![]() Heb vandaag lekker gespijbelt en de hele dag geNFSt |
| | |
| | #122 (permalink) | |
| Citaat:
--> de officiele site Het zal dus wel even duren voordat er een hack/mod komt die dit wel mogelijk maakt. | |
| | |
| | #123 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
een tool voor Motor City Online, een ander spel van EA | ||
| | |
| | #124 (permalink) |
| En Zwieke gaat gewoon lekker de hele dag door met scheuren. Heb nou eindelijk een beetje toonbare bak: Klik hier! Klik dan! Klik dan! |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb em uit gespeeld. Een 100% souped up car is echt heftig bij een dragrace.. Het gevoel van snelheid evenaard bijna X-zero, Ballistics of Whipeout. :P En dat waren 3 van mijn meest favorite games.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #126 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Heb ik eindelijk 111 races vd 111 races uitgereden ![]() Gaat het nog door (WOE!) Je hebt er 113 vd 111 En ik heb nog niet alle "U"-tjes. Maar wel uitgespeeld!!! M'n auto is lvl 3 en ik heb m'n Miata geruild voor een RX-7 ![]() Die kon al het geweld beter aan dan een MX-5 (Miata). Tof spel... Nog een keer!!! (ehheh) |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mijn oplossing voor als ik de muziek zat ben.. Muziek uit en Winamp aan Heb een hele fijne plugin genaamd Winamp Key Controller, daarmee kan je hotkeys toewijzen aan WA-functies (Ctrl-Shift-Z is vorige nummer etc) en het voegt nog wat andere handige functies aan Winamp toe Ik kan dus tijdens NFS gewoon mijn Winamp bedienen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #128 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Hiero een aantal creaties wat ik nou kan maken in "customize cars" Ik wil wel zien welke auto's jullie nou hebben gemaakt. Ik heb uiteindelijk met een Mazda RX-7 het spel uitgespeeld. Alleen in DRIFT-modus is hij heel erg irrie. |
| | |
| | #129 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Ik speel underground op zijn laagst en draait nog niet lekker. Mijn spec Proc=2200+ Vga=geforce2 mx400 64mb Hdd=maxtor 80 gb Mobo=MSI K7N2G-ILSR Is dit normaal? Mijn auto is een toyota supra full tuned.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #134 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
daar moet je op klikken voor de kleur | |
| | |
| | #135 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Ik doe meestal alles met het toetsenbord/stuur dus daar had ik nog niet aangedacht ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 18:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |