| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Met die Mazda Miata zit ik aan het einde van die dragstuk in het rood (en nee, ik kan niet meer verder schakelen). Het gaat net goed ermee. Je moet wel letten dat je je voet van het gaspedaal haalt, anders heb je net voor finish een "blown engine" >/ Wel grappig. Alleen kan je je motor opblazen bij Drag, en niet bij drift of racen... Dat vind ik wel jmmr. ps. Hoe haal je die slowmo herhalingen eruit in het spel?! |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| De bin's zijn vanmiddag gehacked dus binnenkort zullen er ook auto's te downloaden zijn ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De jumpcam's kan je uitzetten bij de opties in het menu Camera.. niet zo heel moeilijk te bedenken toch? ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Me wanna have................ maar denk dat ik moet kiezen tussen tha game @ de PC en P2....... tips...?
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| hahahaha ik was m net al aan het zoeken :P hier is ie dus gebleven :P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| En hoe krijgen jullie allemaal die mooie mettalic lak? die staat bij mij niet in het rijtje, ondaks dat ik level 3 colors can kiezen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #85 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Citaat:
maar vergeet niet dat je met de pc autos kan downloaden en dat je bij je ps2 een netwerk adapter erbij moet kopen als je online wilt ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | |
| | |
| | #86 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Autos downloade??JOH!! Show me the money! Dat wil ik wel es zien dan. ![]() Mah ride. Honda SX2000 All tuned LVL3 parts.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #87 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
skyline is denk ik wel sneller dan deze | |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| downloadable auto's http://www.nfscars.net/ nog niets voor Underground, maar dat zal snel komen denk ik, als je ziet wat ze voor voorgaande versies allemaal hebben ![]() greetz Sven (edit) btw de skyline is veel en veel sneller dan een s2000 als ze allebij opgevoerd zijn (standaard ook al)
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Hmm eindelijk draaien, niet op mijn hoofd systeem maar op mijn download systeem met een celeron 433mhz Dat is dus zeer kl*te want sturen met pijltjes rijdt niet lekker en schakelen moet je doen bij zien van stip anders is ie veel te laat. Sommige dingen komen uit het niets opduiken door deze trage processor.Ik ga vanavond toch maar even een P3 clocked @ 1Ghz erin gooien voor wat meer snelheid.. Edit :: Ja het is gelukt. 1ste plaats op de sprint, met een nissan 350Z in 28.17 Tja dat kan natuurlijk beter.. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 18:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |