| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb de demo gespeeld. Het ziet er mooi uit en speelt lekker. Nu nog het echte spel! lol.. Als je voor realiteit wil gaan koop dan GT ofzo... of collin mcrea ofzoiets... Daar gaat het meer om het racen. Maar vind het wel mooi dat je nu ook je auto's aan kan passen! Dis gewoon de perfecte kruising tussen GT en NFS!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| ![]() Ik ben ook lekker opweg. Net NOS geinstalleerd. Es kijken of dat van die lekkere flamefarts geeft.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Eindelijk een NFS seriespel waar je moeite moet doen ![]() Ik ben halverwege in de underground-modus. Ik scheur nou rond in een Mazda. Je moet wel steeds switchen als je drag/race/drift gaat spelen... Bijv. Drag kan je beter stuurtoetsen gebruiken (om van baan te verwisselen). Daar moet ik nog steeds aan wennen. In drift doet hij ook andere dingen, die auto. Misschien maakt het spel ook zo leuk nou Je doet nou ook andere dingen dan alleen racen. Mooie variatie wat ze erin hebben gedaan. Toppie spel...De -.. zijn: - Dat je geen schade kan oplopen. - Er had ook wel een HP-modus erin gemogen. - Geen LAN functie ![]() Verder is het heel erg Fast & the Furious gehalte. Ook voor de mensen die het niet in real-life kan toepassen. Vind ik dit wel een mooie oplossing op je 'dream-car' in mekaar te flansen ![]() Ik hoop ook dat er een optie komt dat er auto's downloadable zal gaan worden... Dan hoop ik dat er een VW transporter gaat komen ![]() |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Jaja, en een toevallige auto die dr vol tegen de achteras beukt zeker. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juli 2003
| Ik ben nu ook lekker bezig hier een pic van mijn auto :P http://groups.msn.com/hackband/cmthe...oto&PhotoID=34 |
| | |
| | #68 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
ze heette melissa.. met die naam heb ik slechte ervaringen :P | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Nu het spel toevallig op me HDD gevonden te hebben heb ik het eens gespeelt, wat een ***-gameplay! Die autoos zijn te langzaam met sturen, en als ik 5 seconden volgas rij is me motor blown, dit is toch echt niets voor mij. Ik houd het lekker op MM2 waar ik me eigen autootjes in maak . Zal zo wel ff n screenie posten.Edit:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| 'Toevallig op m'n HD gevonden...' Jij bent grappig Maarja, ik kan me voorstellen dat NFSHP misschien wat realistischer is dan dit spel, maar toch :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Citaat:
| |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ja tuurlijk moet je schakelen, maar na 5 seconden al je engine blown? Ennuh, MM2 is idd Midtown Madness 2 ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| In de demo bij Drag ga ik volgas het hele stuk (behale bij de trein) en met Nitro en als je gewoon 'Good' of 'Perfect' schakelt is er echt niks van een opgeblazen motor te bekennen!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Citaat:
*edit* me geluid is bij die game nie goed das waar ook ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 18:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |