| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| wat zijn jullie allemaal nog sloom :P ff een linkie had geen zin om pic te verkleinen http://home.wanadoo.nl/the_commen/pics/speed.JPG |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat: Paint em anders is in TF&TF kleuren, ook wel nice lijkt me zo ![]() Maar mensen, is dit spel nou echt moeilijk? Ik hoor van veel mensen dat ze de hele tijd vast zitten en al die shit :P Maar je hebt ook een groep die vind het spel best makkelijk enzo.... Dus; wat vinden jullie nou eigenlijk van het spel? En bij welk level zijn jullie?
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als ik al die screenies zie dan neem ik niet de moeite om het spel te downloaden, ik vind het er gewoon niet uitzien. Al die blokkige lijnen en slechte reflecties, het ziet er gewoon niet mooi uit.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
), daar kan je los rondlopen en al die shit, en dat is gewoon een heel ander soort spel... Hierbij zie je iig wel mooie reflecties, en de blur funtion is wel grappig opzich :P Maar ik kan me voorstellen dat het er (op het eerste gezicht) niet al te mooi uitziet... Jammer voor jou :P Het gaat ook meer om het spel, je kan lekker draggen (nee, niet fraggen :P ), racen, en daarbij kan je je auto tunen enzo ![]() Maarja :P Ieder z'n smaak he....
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
Met motion blur en light trails is het nog veel leuker, dan krijg je echt een gevoel van snelheid Alleen soms ga je zo idioot hard op een bocht af dat je gewoon op gevoel een beetje remt en stuurt en dan maar hopen dat je geen auto's tegenkomt ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| eindelijk een skyline dat ding rijdt echt heerlijkhttp://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....e/skyline1.jpg http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....e/skyline2.jpg http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....e/skyline3.jpg dat zijn 20" velgen ja... wonder dat et past ![]() |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Hier op de officiele Australische site van EA staat ie ook, doet ie het daar misschien?
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
Ik zat er op te wachten! Ik zeg iig niks, download de game maar om het te weten te komen :Pedit: offe, kopen natuurlijk Of doe je dat alleen wanneer je weet dat er een Opel inzit ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Er zitten geen Opel's in maar wel een Peugeot en een Chrysler en verder alleen Japans blik volgens mij ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 18:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |