| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| /me doet ook mee met een mooie wagen :http://members.lycos.nl/blackgoth/oto.PNG and why are the grapix fux0rd? well its a GF2 :P |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| RVM, zit de boel niet zo af te kraken, als je het spel niet mooi vind zeg dan gewoon niks. Over de graphics: ik heb hoofdmenu staatie standaard op 800x600, ingame kan je gewoon veranderen, dus mn screenies zijn een beetje gaar en het ligt ook aan het detail level, als ik alles op hoog zet, inc. de reflecties enzo, loopt het spel brak op mn pctje (AMD 2600 512MB GF4TI4200) met 2x AA aan. Over de muscle cars: Nope die ontbreken maar er zitten 20 wagens in het spel die je stuk voor stuk helemaal kan tunen dus dat moet haast wel genoeg zijn. irl rij je ook niet met een NOS lambo.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Met reflecties en al die shit aan is het idd een stuk mooier Ik moet wel toegeven dat de kleuren zegmaar vrolijk zijn, en erg fel tegen elkaar afsteken, waardoor het geheel een stuk drukker wordt enzo.... Maar iig wel een vette game @BG:zitten er nou zulke kleine banden onder je auto, of lijkt het maar zo? Ik had de Subaru mooier verwacht, ik vind em hier eigenlijk niet zo super Wel netjes is je spuitwerk, ziet er strak uit ![]() Maar mensen die de full version hebben, geef is wat meer info Wat kan je allemaal tunen enzo? :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| jaaa jammmmerrrrrrrrrrr geen muscle is dus de reden waarom ik het niet ga kopen, weet je hoe stom. tss die dingen hebben da trieste nos nie eens nodig.. wat n *** game (ja sorry voor mijn overdreven reactie) maar weten er mensen wel of je nieuwe otos / models kan downen?
__________________ --> ScrolllocK <-- |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....derground1.jpg http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....derground2.jpg http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....derground3.jpg mijn 1998 supraatje ![]() ( radeon power alles op high 1024*768 en nog constant 60 fps ) |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Citaat:
Kan je ook nog normaal praten/typen ofzo? Dit is echt niet te lezen, en het draagt verder ook niks bij aan dit topic natuurlijk..... Als je nou is normaal Nederlands typt, en je mening onderbouwd, dan kunnen we misschien nog ff een reactie geven, maar dit is (voor de 2e keer) niet te lezen Citaat:
Strak ding! (je bent al erg ver zo te zien :P )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| hummel, je hebt helemaal gelijk, een beetje ABN misstaat hier niet. mijn excuzes. een korte vraag: weet iemand of het in de toekomst mogelijk is nieuwe content (meer/nieuwe/andere autos) voor underground te donwloaden? kortom, dat je muscle cars zelf kunt toevoegen.
__________________ --> ScrolllocK <-- |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| ff een vraagje. zijn die effecten zoals blur en crowd nou dx 8 of dx 9 effecten? want ik wil een gf4to 4200 of fx5200 (niet ultra) kopen maar dan wil ik natuurlijk wel die effecten kunnen zien ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() En hier is mijn pimp-ass Mitsubishi Eclipse ![]() Ik had eerst een Toyota Supra in deze kleuren, maar ik vind de Eclipse net iets lekkerder rijden. Op mijn verlanglijstje staat trouwens nog wel een andere motorkap, de Twister CF Verder vind ik alles eigenlijk wel mooi zo.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ze hebben er trouwens ook bonus-auto's in gedaan, waaronder deze (speciaal voor Bart_Banaan en uzuri): De Nissan 350Z "Rob Zombie Edition" ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |