| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Dit zijn de enige unieke dingen die je kan krijgen door te winnen: Which are the races where you get a unique part as a reward? race# 7 TJ Egine, drivetrain or tires race# 15 Samantha Hood race# 26 TJ ECU,Turbo or brakes race# 47 Samantha Rims race# 68 Samnatha Vinyl race# 77 Samantha Spoiler race# 97 TJ Nitrous,reduction kit or suspension race# 111 Samantha Wide body kits
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #167 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
Ik snap er de ballen van. | ||
| | |
| | #168 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |||
| | |
| | #169 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
ff showen met mijn car :P http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/skyline.JPG
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |||
| | |
| | #170 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| FF weer voor de verandering een n00b vraag. Als je je car gaat uprgaden met bijvoorbeeld nieuwe NOS, dan kan je kiezen tussen 2, 3, 4, of 5 verschillende paketten. Wat maakt dat eigelijk uit. Er is (volgens mij) geen verschil in er tussen. ![]() |
| | |
| | #171 (permalink) | |
| Citaat:
Maar idd, je ziet een paar verschillende merken voorbij vliegen waaruit je kan kiezen. Ik heb ook maar voor sommige dingen gekozen... Uiteindelijk krijg je gewoon een nieuwe upgrade... Of ze ook werkelijk eigen eigenschappen hebben, zou ik niet weten. Iedereen heeft toch z'n eigen rijstijl in het spel. | |
| | |
| | #172 (permalink) | ||||
| Citaat:
Inmiddels heb ik alle cars nou ook. Dus aan het einde van een modus zie je nou niet meer m'n "blauwe" balk langer worden, zodat je weer wat nieuws krijgt. Alleen de style-points worden wat meer.... | ||||
| | |
| | #174 (permalink) | |||||
| Citaat:
Ik krijg er namelijk nog steeds dingen bij als ik online of quikrace doe en meer style points haal
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |||||
| | |
| | #176 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Die verschillende pakketjes zijn dr alleen om die reclamefest decals te kunnen kiezen. (Ik haat die stickers.)
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #177 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb heb ook van die irritante framedrops, dan rijden er een paar auto's voor me en dan dropt me fps opeens naar 35 van 42. Ook met drift heb ik soms dat als ik een bocht uitkomt dat ie opeens van 30 naar 50 schiet. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik mag toch wel verwachten dat een radeon 9600xt met alles op hoog op 1024x... nfs normaal trekt?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #178 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik heb gemerkt dat als je een race hebt gedaan, en je kiest na het tellen van de punten voor "restart" dat je dan alleen maar meer stylepoints erbij krijgt. ik doe het dus zo bij het driften dat ik de race gewoon 10 keer doe, zodat ik enorm veel stylepoints krijg en zo dus meer upgrades krijg ![]() (ben bezig aan een nieuwe underground mode) |
| | |
| | #180 (permalink) | |
| Citaat:
![]() De rest is al unlocked bij mij. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 18:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 13:01 |