| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #152 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| whahaha heb ik net me raptor erin gezet en daar dus nfs op geinstalleerd, me ouwe savegames weer erop gezet en nu overrunt ie et spel gaat toch een partij hard nu... als ik een auto wil kiezen voor free race wisselt ie de auto's in een halve seconde ofzonet als vroeger op me 486 die alles overrunde ![]() |
| | |
| | #153 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ok oud onderwerp maargoed; Citaat:
Nitro is de afkorting van Nitrous en Oxide is Nederlands voor Oxigen http://www.google.nl/search?q=nitro+...TF-8&hl=nl&lr= :P
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | ||
| | |
| | #154 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| En oxygen is gewoon zuurstof :P Das leuk allemaal.... Komt neer op: een paar seconden ff 'wat' meer paarden onder je kap ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #156 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
)En NOS is zeker wel boeiend TreboR Benzine is chemisch gezien trouwens nog veel complexer, is dat dan nog minder boeiend? :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Wat ik wel vreemd vind..... Als je hem eenmaal hebt uitgespeeld, zijn niet alle "magazines" unlocked >/ Dat zijn er een stuk of 7. Wie zou dat weten?!?! Wie-O-wie? BTW: net voor de 2e keer uitgespeeld (alles op HARD :P) |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Ik heb het spel zelf niet, maar volgens mij kan je alles tot level 3 tunen, en dan kan je 1 ding Unique tunen (zoiets toch?)....
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #163 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #164 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
schiet niet op.... ik wil alle performance upgrades eigenlijk, unique vinyls geef ik niet om. | |
| | |
| | #165 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |