| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| Mannen, ik ben op zoek naar een goede, snelle versie van kazaa waar ik ook nog eens wat fatsoenlijke snelheden mee kan halen. Ik heb een kabelverbinding en als ik dan met kazaa lite 2.++ een gemiddelde snelheid van 0.5-1 kb haal dan ben ik natuurlijk niet blij. Dus mijn vraag is of jullie goede ervaringen met een andere versie hebben. Of moet ik gewoon maar overstappen op een andere client. Ik heb emule, edonkey en bittorrent gebruikt maar die zijn allemaal nog slechter... En ik wil toch graag dingen downloaden! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Kijk hier maar eventjes: http://www.dietk.com/download.php
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| waarom gebruik je geen shareaza? je heb wel lange w8 rijen maar er staat meer op dan kazaa en ze hebben tenminste de goede namen. Of gebrui newsbin, heb et zelf ook, krijg het alleen niet voor elkaar om het werken te krijgen >/
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Citaat:
| |||
| | |
| | #11 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
dat is et em nou. | ||||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ja. Iedereen heeft gewoon blijkbaar een snelle host gevonden voppor hetgeen ze downloaden en jij niet dus zoek in je lijst naar een andere... ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Als je iets snels wil, je moet gewon de juiste vrienden hebben in die wereld. 25 kb\s is helemaal geen slechte snelheid voor een p2p programma. Ik haal het meeste van ftp's. Ligt er trouwens aan waar het vandaan moet komen, als het geen haast heeft en ik binnen 2 weken nog naar mijn rackserver ga dan gebruik ik die wel ff om @ dikke snelheid te downloaden(100mbps) en als ik daar dan ben gooi ik het over naar me laptop. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| er was een versie van kazaalite met speedup Dan werd er dubbel verbinding ofzo gemaakt met de pc waarvan je download. En zo haalde ik wel eens snelheden van boven de 200kb per/sec . ik weet niet meer welke versie het was.
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| kazaa lite problemen | darkking | Software Junkies | 16 | 4-05-2004 20:42 |
| Kazaa Lite ++ | defecto | Software Junkies | 17 | 3-04-2004 23:15 |
| kazaa lite wil niet meer! | Mr. Neo | Software Junkies | 4 | 13-11-2003 11:24 |
| opstartprob met kazaa lite | Dj Tw@n | Software Junkies | 6 | 12-05-2003 20:01 |
| Kazaa lite prob | Dj Tw@n | Software Junkies | 16 | 3-05-2003 13:11 |