| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Duckie heeft xp pro met DX-8 en een asus 8460 (dus ti-4600) nu hebben we van de heer Gates DX-9 gekregen. Heeft DX-9 enige toegevoegde waarde voor die kaart of is het wederom de grote ik moet de nieuwste software hebben rage? Sterker nog wat kan er verkeerd gaan als je DX-9 wel installeert op zo'n kaartje? ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Bij mijn doet grote vriend Soldier Of Fortune 2 raar (kan geen patches vinden maar alles is 4kant geblokt in zwart wit) En grote andere vriend 3D mark werkt niet ![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| ik heb het geinstalleerd voor de ATi Radeon 9x00 demo's die dx 9.0 nodig hebben. Ik kon hierna de gecrackde BF niet meer spelen. hij BLEEF zeggen dat ik DX 8.0 of zelfs dx 800 had. (waarschijnlijk ook wel 8.00 of zo : ) Dus die is er mooi maar weer vanaf todat vs 9.1 komt 4maart. extra waarde? ondersteund je kaart dx9 dan kunnen games/apps (demo's) die al dx9 benuten van de extra functies van je kaart gebruik maken. geen dx 9 support in je game, geen improvement. maybe paars fps' wegens bugfixes ten opzichte van 8.1, paar fps minder wegens extra log heid. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| nah, de GF4 is en blijft een DX8 chippie, je kan wel DX9 installeren maar dan heb je gewoon niet de voordelen van DX9, de radeon 9500 en 9700 zijn echter echte DX9 kaart, hier heeft het installeren van DX9 dus wel voordelen.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 februari 2003 Locatie: Dokkum
| Citaat:
ik heb dit gehad met DF-LandWarrior, een GF3 erin en alles deed et prima.. Of wat je ook kunt proberen, andere drivers van de thirdparty en DX9 erop. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Heb uiteraard nu DX-9 erop gezet en kan tot nu toen geen problemen ontdekken, alles draait zoals het hoort. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AGP 4mb of PCI 16mb dilemma | yuppie | Hardware Junkies | 10 | 27-03-2004 16:42 |
| Monitor dilemma | Maxxen | Hardware Junkies | 11 | 13-02-2004 17:29 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |
| Voeding dilemma | Eergassie | Hardware Junkies | 19 | 23-07-2003 13:00 |