| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Hier op mn bureaublad staat een programmaatje die niet meer van mn pc wil want hij is ingebruik door een proces, zegt windhoos. Is er ook een programma om deze bestanden toch weg te tiefen of ben ik voor eeuwig verbannen tot een proggie op mn desktop? Ik kan wel googlen, maar als je bijv delete of kill process of zo zoekt krijg je nix ![]() Het is geen virus, ik heb al meerdere malen gescant met NAV2003.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je drukt op CTRL+ALT+DEL, gaat naar het processen-tabje, zoekt het bestand op, klikt het aan, druk op Proces Beeindigen, en dan op Ja. Dan moet ie weg zijn.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Opstarten in veilige modus? Druk F8 in voordat Win boot en je start em dan in Veilige modus.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |