| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Hallo ik heb een p1 met win me erop deze heb ik aan een netwerk zitten zodat ik kan internetten en downloaden. Maar nu wil ik mijn hdd delen maar hoe moet ik dat doen in windows me. Alvast bedankt een mede junk
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Rechts klikken op "Netwerkomgeving", dan "Eigenschappen", dan kijken of je de "Bestanden en Printers delen" wel aan heb staan. Als dat aanstaat of geinstalleerd is kun je rechts op een map klikken en dan delen.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Start > configuratiescherm > netwerkomgeving Suc6 ermee!
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| allemaal fout I am the expert on win ME :P k heb thuis een netwerk met op alle pc's win ME. loopt als een trein(vraag me niet waarom) station C:/ selecteren, bestand en dan delen. dan krijg je een menutje waar je er een w.w. op kan zetten, bijschrift ect. doe wat je wilt :P klik dan op oke. en klaar. zo kun je dat bij alles wat je wilt delen doen succes |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| dat is dus wat ik al zij, GotMoRe... en ik ben ook WinME expert, aangezien ik het zelf ook al eeuwen heb gedraait, en ik ook nogsteeds een aantal PC's heb die het draaien. alks je geen Netwerkomgevings icoontje hebt, dan heb je helemaal geen netwerkadapters geinstalleerd. dus ga eens een netwerkkaart regelen, of de juiste drivers installeren! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| daar heb je gedeltelijk gelijk mee :P maar, over die drivers waar je het over had. die oef je bij ME niet te instaleren de meeste drivers worden al geinstaleert bij het opstarten van win.(als je een niewe adapter er in hebt gedaan natuurlijk) :P ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vista personal files delen met xp. | grim | Software Junkies | 0 | 25-06-2006 15:56 |
| ? Printer delen | Hellion | Hardware Junkies | 3 | 9-01-2005 12:11 |
| Netwerk delen op WinXP pro en win98 | eXistenZ | Software Junkies | 1 | 11-03-2004 16:29 |
| Internet Delen | Neonracer | Software Junkies | 2 | 21-03-2003 15:39 |
| Internet Hardware matig delen | Davidian | Hardware Junkies | 21 | 17-03-2003 09:09 |