| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik zoek een progje om mn videokaart (Sapphire ATi Radeon 9200 Atlantis, in XP zegt hij dat het een Sapphire ATi Radeon 9200 SEC is) te kunnen clocken. Ik heb al een beetje ge-googled en gekeken op guru3d.com. Heb toen Radeonator gedownload maar die was niet geschikt voor mijn videokaart. Rivatuner is volgens mij voor Nvidia, correct me if i'am wrong. Powerstrip heb ik nog niet echt naar gekeken.... Wie weet wat een goed progje is om mn videokaart te kunnen clocken? Hij is nu passief gekoeld maar ga een Vantec ICeberq halen. Alvast bedankt greetz Masterslave |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik heb hier een tooltje, van Magnum390, dat staat dan zegmaar bij je beeldscherminstellingen-geeavanceerd. Staat onder het kopje Clock Rate, en dan kan je gewoon de instellingen (aantal MHz'en) hoger zetten Ik heb het hier op CD staan, als je een keer online komt ofzo, kan ik het je wel sturen ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Slotke kan erop ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| RadClocker! Volgens mij bedoeld hummel dit proggie, voor links google ff
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Zoals hummel al zei het zit in je advanced scherm dus dit zal hem wel wezen. Wtf is radlinker?Dit heb ik volgens al bij mn drivers van mn ATi kaart zitten. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Heb net radclocker geinstaleerd ga naar die tabblad van rate clock en hij begint te rebooten. ik weer in windows wil ik me aanmelden op msn begint ie weer te rebooten. heb hem nu verwijdert en is niets aan de hand, dus dat progje hoef ik niet. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Bij mij werkt ie gewoon lekker hoor.... Volgens mij zit er één of ander monster in je hardware MasterSlave, want jij hebt altijd wat ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #11 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
was origineel voor nVidiakaarten, maar de laatste versies ondersteunen ook Radeon's | |||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| www.omegacorner.com zijn getweakte drivers en als ik et goed heb zit er een versie van radclocker bij inbegrepen... is draai er al een tijdje op en en ze bevallen perfect |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| deze kaart of beter alternatief voor dat geld? | rietveld | Hardware Junkies | 11 | 25-10-2007 22:37 |
| Tv kaart prog | Pawiro | Hardware Junkies | 3 | 1-03-2006 16:54 |
| Weet iemand wat voor 'n kaart dit is?? | Frenger | Hardware Junkies | 9 | 26-06-2004 18:59 |
| Kaart voor Ine... | Area 1337 | 39 | 8-04-2003 23:52 | |