| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| ik wou redhat 9.0 naast mijn huidige xp home edition installeren. heb nu 2 partities" c:\ en d:\ " op c staat xp prof en d staan documenten enzo kan ik nu de documenten gewoon over plaatsen naar c en dan redhat 9.0 op d installeren . ? doe ik het nu goed of klopt er iets niet ? Edit: ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/9/en/os/i386/ ik download het van daar maar welke bestanden heb ik allemaal nodig ? en dan moet ik het toch op een bootable cd branden toch ?
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Denk dat je deze moet hebben ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/9/en/iso/i386/ 3cd's :P. Met Partitionmagic 8.0 zou ik een paritie maken voor linux, Linux ext2 moet je dan hebben als ik het goed heb. Als je alle drie de cd's heb gebrand de eerste er in zorgen dan de cdrom als eerst opstart in je bios en dat zou moeten werken.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Idd, met partitionmagic een van je partities kleiner maken en dan kan je een nieuwe partitie aanmaken. Dan geef je tijdens de installatie van Linux op dat hij daar moet installeren en verder gewoon de instructies op het beeld volgen |
| | |
|
| « Linux installatie
|
bluetooth » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC, windows installeren | PsychoBram | Software Junkies | 31 | 15-09-2007 20:17 |
| Windows installeren | E-TECH | Software Junkies | 7 | 23-03-2007 10:14 |
| Probleem met windows installeren.... | mir4dor | Software Junkies | 10 | 17-10-2003 21:57 |