| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ik heb al een hele tijd een http server aan het draaien (IIS Win2k) en dat lukt perfect allemaal. www.harmonie-lemiers.nl (ff om te testen) Maar nu kwam ik er n tijdje geleden achter dat ze bij m'n vriendin thuis (@Home Budget) niet op mijn server kunnen komen. Ik had deze klacht verder nog nergens gehoord dus dacht ik dat het eenmalig zou zijn. Nu heb ik eergistere bij een vriend van mij @Home Breedband geinstalleerd, maar die heeft hetzelfde probleem. De meeste @Home abonnee's hebben hier geen last van. Iemand enig idee waar dat aan ligt? Oh k wiz niet eg in welk forum dat ik dit zou posten... vandaar maar Area 1337 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| hiero chello (@school), ook geen pagina. NAT wel goed aanstaan?
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Hier op het werk zit ik rechstreeks op de internet backbone van ons eigen bedrijf en hier werkt het ook gewoon.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lijkt me sterk. NAT werkt of wel of helemaal niet, niet alleen maar af en toe. Als je nou exotische poorten zou gebruiken zou ik het me nog voor kunnen stellen, maar gewoon op poort 80 moet iedere provider dat ondersteunen. Misschien is het wel een proxy probleem bij @Home...
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| gebeurt toch vaker dan je denk hoor, sweex routers werken bijv. slecht met zeelandnet (dont ask me why) je heb dan af en toe verbinding (spreek uit ervaring... toen overgestapt op linksys... wat een nog veel slechtere keus bleek heb nu iig internet... voor zo lang of het duurt... )
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Maar dat heeft waarschijnlijk meer met software problemen in dat apparaat te maken en niet met NAT, want dat lijkt me echt heel sterk. Mocht je nog eens een echt goede router/switch willen kopen, kijk dan eens naar een Draytec. Kost iets meer, maar dan heb je ook echt top kwaliteit!
| | |
| | #11 (permalink) |
| Als je dat zeker wil weten moet je, als je je site niet met de url kan bereiken het proberen met het IP adres, dat ben je er snel genoeg achter.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FTP server probleem met verbinding(530-cannot set root direc | 3meter | Software Junkies | 5 | 6-03-2006 02:03 |
| Internet op client pc valt weg | Thadeez | Software Junkies | 5 | 19-08-2005 19:31 |
| ftp client | GBCHEATER | Software Junkies | 13 | 20-03-2004 13:53 |
| Error met IRC client | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 22-02-2004 20:54 |
| Probleem bij het downloaden van FTP server | N34X | Software Junkies | 4 | 8-02-2004 19:44 |