| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Je hoeft toch niet te zeggen dat je een server hebt draaien. Zeg dat je remote desktop wil gebruiken vanaf een ip range, maar dat je je computer niet kan bereiken. Of je neemt een andere provider, ik zit bij XS4All en mag zo veel server draaien als ik zelf wil.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Heb met @Homo gemailt, k kreeg dit trug: Binnen het @Home netwerk is een directe verbinding niet direct mogelijk. De beveiliging die wij hebben ingebouwd is noodzakelijk om misbruik te voorkomen. Wilt u deze opzetten met andere @Home gebruiker, dan dient u de methode 'route add' gebruiken. Deze methode zet een directe verbinding op en gebruikt dus niet de kanalen die van @Home uit zijn dichtgezet uit het oogpunt van veiligheid. Oplossing : route add <IP adres van andere partij> <IP adres van gateway andere partij> Maar k krijg dit duz onmogelijk aant werken... k zit ook nog uns 8er een router, weet niet of dat wat boeit in dit geval... Iemand die me nu verder kan helpen? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FTP server probleem met verbinding(530-cannot set root direc | 3meter | Software Junkies | 5 | 6-03-2006 02:03 |
| Internet op client pc valt weg | Thadeez | Software Junkies | 5 | 19-08-2005 19:31 |
| ftp client | GBCHEATER | Software Junkies | 13 | 20-03-2004 13:53 |
| Error met IRC client | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 22-02-2004 20:54 |
| Probleem bij het downloaden van FTP server | N34X | Software Junkies | 4 | 8-02-2004 19:44 |