| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Om een of andere reden vindt windows xp het leuk bij mij om soms gewoon random een blauw scherm te geven, met DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL of PAGE_ERROR_IN_NON_PAGED_AREA En ik weet niet wat het is, heb al 100x een andere detonator geinstalleerd maar het lukt maar niet Suggesties? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
ik denk dat hij zegt dat er eits mist van ene driver, en het andere, dat er een error is in een niet-pagina sector word je dus gek van ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| IRQ not less or equal, is op te lossen met een bios reset. En die met die page fault in non paged area, moet je eens kijken of je wel genoeg ruimte hebt voor je swop file.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| je kan ook brak geheugen hebben ram, of op je vga. dan krijg je zelfs onder winxp een blauw scherm, maareh, probeer eerst es een bios reset
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Voor mensen met dezelfde probs, dit vind ik @ ms site: Citaat:
Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Dan zie je snel genoeg of je geheugen defect is.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() Als ie kapot is krijgen ze mij ff aan de telefoon bij m'n computerzaak, garantie claimen. Ik had gewoon samsung moeten nemen in plaats van deze die een tientje goedkoper waren >( EDIT: Mischien dat ik gewoon gelijk 256 mb dane-elec d'r in prop, dan ben ik zeker van goede ddr ![]() | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Godverdegoder, net m'n videokaart weer terug van RMA, zelfde verhaal, weer van die kut crashes, kan niet een keer normaal afsluiten enz! Terwijl ik met die brakke 4 mb kaart erin helemaal geen last had van errors Weet iemand nu wel de oplossing? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows 2003 SBS applicatie herstart problemen | jeroen77 | Software Junkies | 1 | 18-10-2006 21:53 |
| drivers, windows en hd problemen | Fret_Kroket | Software Junkies | 4 | 26-02-2006 14:17 |
| Windows netwerk problemen | eXistenZ | Hardware Junkies | 5 | 1-06-2004 16:28 |
| [Error-overflow] Windows herinstalleren geeft problemen | the widow maker | Software Junkies | 10 | 14-11-2003 19:43 |