| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2003 Locatie: Tilburg
| ik heb 2,5 jaar probleemloos met m'n pc op win ME gedraait tot evn geleden, nu heb ik alles opnieuw geinstalleerd en sindsdien gebeurt hetvolgende: zodra ik de pc aanzet moet ik 'm eerst een x of 2 resetten omdat ik geen video krijg, als ik dan video krijg start lekker op maar zodra ie in windows komt krijg ik de melding dat het register niet beschikbaar was, dat het herstelt wordt en er opnieuw opgestart moet worden. dat doe ik dan en dan heeft ie dus een compleet nieuw register aangemaakt. wat dus inhoud dat ik alle registraties, programma's enz enz opnieuw moet instaleren. Is er iemand die dit weleend eerder heeft gehad of die nog suggesties heeft?? Bord: Soltek SL-75KAV proc: AMD XP 2200+ 512 mb sdram geheugen 20 GB hdd BVD!
__________________ Stoken in de winter?!? Ik heb al een verwarming bij mijn buro! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik voel nu al opmerkingen aankomen dat je ME moet trashen, en win2k of XP moet installen. Laat deze opmerkingen AUB achterwege, en reply alleen als je echt een oplossing hebt voor dit probleem. Bvd, Thadeez
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| nog een reinstall doen, dit zal het winME probleem verhelpen. heb je al een CMOS reset geprobeerd?, en zit je vga wel goed aangedrukt?
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows opstart probleem | SupReme | Software Junkies | 17 | 28-05-2007 14:33 |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 22:31 |
| Probleem met DVD-ROM en Windows | Code-X | Software Junkies | 12 | 16-04-2004 19:16 |
| Windows 98 install probleem. | Gizmo | Software Junkies | 0 | 13-01-2004 16:51 |
| Probleem met windows installeren.... | mir4dor | Software Junkies | 10 | 17-10-2003 21:57 |