| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik heb hier een film in XviD. Maar nu heb ik geen geluid in Windhoos Media Player als ik de film open, terwijl ik de XviD codec heb geinstallleerd. WMP zegt dan dat ie geen verbinding met de codec server kan maken, maar volgens mij is dat niet nodig ook.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Neem de nimo codec werkt bij mij altijd met elke film. Als je groen beeld krijgt dan installeer nimo zonder ffdirectshow, en installeer die apart. Moet werken. Ik hoop dat je er wat aan hebt
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| neeeeee! nimo helpt je windows echt helemaal naar z'n grootje! dat is zooo'n pruts pack. er zijn verschillende builds van Xvid, als Koepie's build niet werkt, probeer dan een andere. er is bijvoorbeeld een Matrix Reloaded 2cd dvd rip die gebruikt zo'n andere build. maar codec packs mollen je windows installatie
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
Nimo si teh klote ik doe het allemaal met slechts 3 codecs, namelijk: DivX 505 XviD.Root.27.11.2002.0020.exe (das dus de rootversie van Xvid, geen apparte build) Audiofilters.Zip alle 3 te downloaden vanaf www.doom9.net | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| voor divx zou ik ffdshow gebruiken, maar dan alleen de divx 4 en 5, alle andere filters en codecs niet installeren (kan je aanvinken) anders zit je met dat Gain opgescheept, dat is zooooo'n irritante spam ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| De laatste tijd kon ik elke film kijken, maar nu heb ik steeds de volgende error: Class Factory: kan de gevraagde klasse niet leveren. Hoe kan ik dit weer fixen? >/ Ik heb al de codecs eraf geflikkert en over nieuw erop gezet.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Download K-lite codec, zijn heel veel codecs die je kunt instaleren. BSPlayer zit erbij, ik vind deze pack zeer fijn, al mijn films werken hierop. Linkje http://le3.edskes.com/klcodec210f.exe |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik kan natuurlijk gewoon zoals de zoveelste een codec posten... maar deze is echt de beste! ik heb em getest, en tot nu toe werkt elke film hiermee! FFDshow Het is een codec pack, en staat op www.divx-digest.com
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| www.kazaalite.tk daarzo ff de codec pack van downloaden geeft ook nog beter beeld als de nimo pack, alleen ff opletten met de instal dat je niet alle spyware sjit meneemt. Ik heb hem hierzo nu draaien en draait perfect emt nimo had ik dat ik 14sec vaneen film kon zien daarna bevroor me beeld |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb pci kaart werkt niet meer | Backsmash92 | Hardware Junkies | 4 | 11-09-2007 21:23 |
| Dvd werkt niet meer | Jensn | Hardware Junkies | 7 | 30-05-2006 07:00 |
| Downloadlink werkt niet meer? | masterwebber | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 22-12-2005 09:48 |
| cpu werkt niet meer | Trunx | Hardware Junkies | 22 | 30-01-2005 19:58 |
| PC werkt niet meer. | SiLaTroN | Hardware Junkies | 17 | 24-12-2004 03:29 |