| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, ik zat net ff mijn HDD's op te ruimen, en nu staat er op mijn D partitie een bestand Pagefile.Sys en een bestand win386.swp ik denk dat 1 van de 2 de oude swapfile van Windows Millenium is, en de ander van Win2K (D is nooit geformatteerd na overschakelen naar andere OS, ivm met geen mogelijkheid van tijdelijk ergens anders belangrijke data opslaan) welke van de 2 is dus de swapfile van Win2K? want scheelt toch weer een paar honderd MB om zo'n ding weg te mikken. thnx alvast |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| /me heeft in WinXP een PAGEFILE.SYS dus bij Win2k zal het wel hetzelfde zijn.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
[edit]FF geprobeerd en je kan PAGEFILE.SYS inderdaad niet verwijderen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Maar als je hem vanuit dos zou verwijderen komt hij de volgende keer gewoon weer... | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke kleur bij welke kast? | xoxide | Casemod Junkies | 1 | 11-05-2005 17:53 |
| DDR RAM, welke? | Norden | Hardware Junkies | 1 | 15-04-2004 21:47 |
| Welke internet provider heb jij en welke snelheden haal je? | Fleppuhstein | Area 1337 | 102 | 15-02-2004 17:13 |
| pagefile | Mr. Neo | Software Junkies | 7 | 14-09-2003 19:40 |
| Welke game en welke clan? | Kagar | Area 1337 | 41 | 25-04-2003 22:06 |