| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb de demo gespeeld en vond het wel leuk, erg mooie graphics (vooral de effecten als je erg hard gaat) alleen gaat het met 1 circuit, 1 dragstrip en 1 auto erg snel vervelen. Bovendien kijk ik het meeste uit naar het tunen van de auto en dat kan je ook nog niet in de demo. Ik wacht nog ff op de uiteindelijke versie voor ik een echt oordeel geef.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| het spel is zo riesend vet!!! echt goede graphics!!! en gameplay... ook als je start, precies 2 fast 2 furious. en als tegenstelling tot street legal hebben ze hier échte automerken, en neon voor eronder!!! zodra de hele versie uitkomt, ga k m meteen kopen(of downen :P )
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #19 (permalink) | ||
| Citaat:
hij start wel op, en k hoor geluid, maar meer ook niet. soms zie ik wat van beeld, maar zodra k klik ben k weer gwn op mn bureaublad. dus dat wordt alleen nog maar NFSU voor mij (qua reesen dan :P )
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Ik heb street legal racing ook geprobeert zeer leuk dat tunen allleen ik vind t rijden heel slecht zelfs met een race stuur is het nog slecht ben benieuwd hoe de full version er uit gaat zien en voor de liefhebbers die NFS ook willen downloaden hij staat ook gewoon op www.needforspeed.com :P |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Niemand speelt zeker Midnight Club 2. Dat lijkt er ook op Fast & the Furious. Is ook veel leuker om met stuur te spelen... NFS HP2 ben ik al (veels) te goed in. Ik ben benieuwd naar de "Underground" ![]() Je moet idd wennen aan de besturing van de demo. Maar dat is ook misschien omdat ik dat nu met toetsenbord speel ![]() Bij NFS speel ik met toestenbord en stuur ik met een joystick (vanwege het analoge gebruik). Maar als ik het zo zie, moet je (eindelijk) meer rekening houden met vol gas geven. De geluidjes in de DEMO is ook veelal verbeterd Dit spel ga ik zeker aanschaffen!!! |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() Maar vinden jullie de graphics nou zo goed? Ik vind ze juist hartstikke bagger (of iig, stuk minder mooi als NFS porsche dinges), maar ik wil alleen maar een snelle tijd neerzetten met de drag ![]() edit: nieuwe drag tijd: 24.76 ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Citaat:
patches geinstalleerd, deed ie t beter. en ineens werkt ie niet meer.. in de tussentijd Collin McRae Rally 2 (demo ) geinstalleerd, maar denk niet dat dat effect heeft er op.kep iig een gigabyte Radeon 7500 (bij eigenschappen staat interne dac (ofzoiets) op 350 mhz, maar dat zal wel niet kloppen bij dat kaartje...)
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Ik heb die NFSU eens geprobeerd. hobbelt de cam bij jullie ook zo klote? vind et knap kut rijden op die manier, en het sturen doe ik met een gamepad (met 2 analoge sticks) maar het lijkt wel alsof het te snel stuurt (klein tikje maakt al erg veel sturen) |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
of anders gewoon met je tobo
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik vind de screens tegenvallen vergelijk zelf maar (zelfde aut ![]() Gran Tourismo 4 (ps2) http://image.com.com/gamespot/images..._screen012.jpg NFS http://www.nfshome.com/downloads/nfs..._091803_08.jpg ok gran tourismo 4 gaat dan ook wel de beste racegame sinds tijden worden maargoed, het verschil is wel erg groot, nfs is geen budget titel ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
ligt ook aan de resolutie en graphic quality die je hebt he... zet nfsu maar s op high quality... dan zie je de gebouwen weerspiegelen op de natte straat.. en de nos-vlammen zijn bruut!!!
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CNC 3 Demo | DeKemp | Area 1337 | 1 | 2-03-2007 12:42 |
| Underground 2? | Enterprice | Software Junkies | 17 | 1-05-2004 11:38 |
| need for speed underground bug!!!??? | GoTMoRe | Software Junkies | 15 | 14-02-2004 16:23 |
| Need for Speed Underground probleem | Ultima | Software Junkies | 4 | 11-02-2004 21:53 |
| probleemtje bij nfs underground | burak | Software Junkies | 43 | 11-01-2004 19:32 |