| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Hoi junkies, Ik ben bezig met een nieuwe casemod, ik wil zelf met de CNC frees voetjes maken omdat ik de standaard Chieftec voetjes niet zo super stoer meer vindt. Nu wil ik graag eerst mijn idee in 3D bekijken, maar ik heb zelf geen progje om dit mee te doen en de kennis ook niet echt. Kan iemand dit voor me maken? dan zou ik meteen uit de brand geholpen zijn! Ik wil graag dit in 3D zien: Een cilinder van 3cm doorsnede (niet de traal, maar dus compleet van links naar rechts). Die dan schuin omhoog loopt naar 5cm. En de totale hoogte moet 3cm zijn. En als het kan ook nog de randen 0,5mm recht omhoog voordat het schuine begint aan beide kanten, anders zijn de randen vlijm scherp. Wie kan dit voor me maken, of kan me vertellen hoe ik dit zelf simpel kan doen? |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Zelfdoen is niet zo makkelijk, tenzij je veel ervaring het met cad / 3D progjes. Maar als dat zo was had je het al lang gedaan. Er zijn genoeg mensen op dit forum die met 3D progjes werken. Maar iig weet ik dat Freakazoid het kan. Dus moet je hem even lief aankijken mischien. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ligt eraan, of et moeilijk is of niet. Ik ben de laatste tijd n beetje druk met mijn werk\casemod\nieuwe hobby. Zeg maar wat er moet gebeuren.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Je maten zijn nogal vaag... Ik denk dat je even een schets moet maken, maar als ik het goed begrijp wil je een ronde afgedraaide die in een punt afloopt....
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| kk zag hem niet, m'n computer doet erg vaag de laaste tijd, fora worden niet ververst, is zowel op m'n eigen comptuer als op die van m'n pa zo...
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Bryce en andere 3-D imaging programma's | flupke | Software Junkies | 1 | 13-08-2005 19:05 |
| Verven over een nietgeschuurd iets? | SaphuA | Casemod Junkies | 9 | 26-04-2004 13:38 |
| Iets als water wetter? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 2 | 17-01-2004 20:50 |
| [Fans] Aan iets aansluiten?? | BlaQMaG | Elektronica Junkies | 11 | 12-03-2003 08:59 |