| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, ik zat net weer met mijn Sega Megadrive Emulator te spelen, en ik ben nu in het laatste level, met nog 14 levens :P ik moet hier Dr. Robotnik verslaan eerst zit hij ballen op me af te schieten vanaf een plateutje. heel simpel, zit systeem in, als je het door hebt kom je er zonder een schrammetje vanaf. dan ga je door naar het grote luchtschip, waar hij met een of ander raketvormig ding steeds langs komt en ik en steeds een dreun op zijn kop geef. als ik dat gedaan heb, wordt de lucht zwart en komt hij aanzetten met een groot, rood gevaarte een soort van de standaard capsule waar Dr.Robotnik normaal in zit, maar dan rood, met spikes op het dak en met enorme robot handen er aan. hoe in de vrede versla ik hem nu? edit:hier ben ik dus ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| woei, ik heb em gehaald!! de truc is om over de vuist heen te springen naar het raampje, en dan een SpinDash te doen. dus er net niet tegenaan en dan een schokgolfje omje heen doen. te laag, en hij pakt je vast. te hoog en je land op de spikes. erg lastig dus, maar gehaald met zo'n 8 levens over ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Hedgehog | Revolting | Casemod Project Logs | 12 | 26-11-2007 22:08 |
| Tips voor casemod | Nemesis | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 19:20 |
| Tips ivm nieuwe mod. | Guus | Casemod Junkies | 5 | 11-02-2005 12:04 |
| tips 4 een kast? | rawiramdhan | Casemod Junkies | 2 | 27-03-2004 11:23 |
| Licht tips. | YazooWillie | Casemod Junkies | 9 | 26-03-2003 11:57 |