| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| -------------------------------------------------------------------------------- Hoe kan je dit kraken ? Hallo, Even een vraagje, een jongen die ik ken heeft een site met een pass erop. Hij vroeg aan mij ofdat ik die eens wilde kraken voor hem om te kijken ofdat het wel veilig is... Dus ik met mijn grote bek zeg dat ik dat even doe.... :P Kunnen jullie mij mischien helpen, of kan iemant dit ? het gaat om deze site.. http://home.wanadoo.nl/k00sje5/ Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Dit is een level 4 java beveiliging, als je even op google zoekt vindt je vast wel iets. Veilig is niks, ik kan je iig zeggen, een java applet is niet zo heel erg veilig, veilig is SSL, zeg dat maar tegen die jongen die je kent. Een beetje hacker/cracker heeft dit zo te pakken. Dus veilig is het niet....dit moest er nog even uit....en nu voor eeuwig het archief in. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Haken en kraken aan begin nummer in winamp, niet in wmp | defecto | Software Junkies | 2 | 5-02-2005 14:06 |
| Herinner jij je deze nog??? | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 9 | 11-02-2004 10:42 |
| Wat doe jij met deze warmte ? | Lampje | Area 1337 | 42 | 3-08-2003 17:45 |
| Versterker en speakers die kraken. | Mr. van Dooremolen | Hardware Junkies | 22 | 5-06-2003 15:18 |