| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ik heb een aantal mail-aliassen, die ik op een simpele (liefts volledig geautomatizeerde manier) zou willen doorsturen naar een ander e-mail adres. Weet iemand wat ik daar voor software voor nodig heb (?mailserver?welke?)? Alvast bedankt! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Dat ligt eraan, heb je aliassen die @ een domein zijn dat van jou is? Of zijn het bijv. hotmail emails? Als het @ een domein is wat van jou is, moet je idd een mailserver draaien en de MX record updaten van je domein. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Jah ik heb een domijn dat van mij is dus als volgt: alias1@mijndomein.nl alias2@mijndomein.nl enz... maar weet je een goeie tuto en software daarvoor... thx |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Hmm, voor windows kan ik je echt niet helpen! Linux daarintegen, qmail heeft bij mij altijd goed gewerkt en is makkelijk in te stellen door de uitgebreide documentatie. Mischien dat er ook wel een windows port van is. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Kerio Mailserver, www.kerio.com, ook met webinterface.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kerio Mailserver, icm MX record. | Fleppuhstein | Software Junkies | 9 | 20-05-2004 19:27 |