| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| me win 98 se cdtje heefd de 5 minuten fietstocht van een maat zn huis naar het mijne niet overleefd ..... is het mogelijk om de 2 stukken cd op te sturen en een nieuwe te verkrijgen van onze grote Bill Gates vrind? (gratis wel te verstaan?) niet dat ik het nodig heb (win 98, kom op zeg ), maar t is toch zonde, niet?greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Gewoon een kopietje maken.. voor zover ik weet is de handleiding met de serial er op jouw bewijs dat je een originele Windows-versie hebt, dus je hoeft niet bang te zijn dat je nu illegaal bezig bent ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| billgates@microsoft.com of stevejobbs@microsoft.com Leuk verjhaaltje erbij, misschien dat ome Bill hem persoonlijk komt brengen, want hij is de volgende maand in nederland, op een of ander congres (en heeeeeel misschien kan ik mee als introducee van een journalist ...)
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| hmz ik heb nog wel een normale win 98 en de se update en me update allemaal legaal met certificatie enzo, maar een vriend van me had z'n battlefield1942 cdtjes naar z'n grootje geholpen, en stuurde ze op, en voor 5 euro had hij nieuwe (en een nieuwe cd key,l duz ik heb z'n oude cdkey, hehehe) maybe dat windows daar ook aan doet, moek ze misschien maar eens mailen... greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 april 2003 Locatie: C:\>
| Citaat:
Voordat ik ernaartoe mag moet ik toch echt eerst MCSE 70-210* afmaken.. (lees: ik stamp 724 pagina's over win2k configgen naarbinne )Maarja ontopic: Citaat:
backup is legal :P *en daarna nog een boel
__________________ www.overclockers.nl | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoeveel gebreken heb jij aan je fiets, brommer, auto ? | dj_dysaster | Area 1337 | 47 | 29-04-2004 07:57 |
| Het grote "fiets gejat" topic | Japse | Area 1337 | 96 | 26-04-2003 21:22 |