| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hallo, als eeuwige downloader ben ik eigenlijk op zoek naar een download manager die ik op mijn server kan instaleren en dan dmv mailtjes een file kan laten downloaden. Ik heb van het bestaan gehoord alleen de naam is mij geheel ontgaan. Iemand ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik weet wel dat je van newsgroepen kon downloaden.... dan moest je een UUE decoding Newsreader hebben (zoals XNews), en dan kon je de binaries (binaire bestanden) uit de berichten halen en omzetten in Zip bestanden. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik laat mijn serverje rammelen doormiddel van mirc commands. ![]() Tis n dirty hack, maar et doet zijn ding. ![]() Maar als je dan toch al n mailtje moet sturen, is Remote admin met IP filter dr op dan niet net zo gemakkelijk? Of ist linux, of iets anders fancy?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| freak en eergassie, volgens mij hebben jullie een beetje een verstoord beeld van wat de bedoeling is. het gaat er om dat de TS een eigen mailserver opzet. dan gaat hij rondkijken naar plaatsen waar je warez toe-gemaild kan krijgen. hij meld zich aan en geeft het emailadres dat door zijn server beheerd wordt op de server zet hij zijn mailbox naar size "unlimited", en wacht tot alle warez binnen zijn gekomen. dan laat hij er een UUE decoder op los (Winzip heeft dat bijvoorbeeld aanboord), of saved alle attachments. et voila, TS heeft een nieuwe game/app/movie/album! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Nou iets anders, een mailserver draai ik al, ( geen open relay hoor). Maar gewoon zoiets als download accelarator plus ofzo. En dan een soort van mail instelling waarbij hij zelf kijkt welke link er in het mailtje wordt aangegeven, en die download ('s nachts)
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Dan kan je via putty connecten en tik je wget $link Downloadt ie het ook, zo doe ik het, alleen heb ik vrijwel altijd een console open staan naar me server. Voor DC++ downloads draait X op de machine die ik weer via vnc kan bekijken ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mail van cj: 1 ??? | Area 1337 | 2 | 14-08-2004 10:05 | |