| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| nou ff een vraagje: ik heb 1x 512 mb ram 2700 AMD barton 2500 maxtor 20 gig hd 5400 rpm A7V8x-x moederbord Geforce3 Ti200 die word vervangen door Radeon 9800 pro ![]() is het slim om hier xp op te zetten? of zal ik gewoon bij 98 SE blijven? (ik kan niet met Linux omgaan denk ik dus daar hoef ik geen info ofzo over )
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
we moeten het allemaal ook een keertje leren he, een tijdje geleden was jij ook een beetje n00b . Een forum is dr om vragen op te stellen[/moderator mode] | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| zo is het, het blijkt dat ik mijn vraag fout geformuleerd had, dus bij deze: Ga ik er op vooruit als ik er XP erop zet, of kan ik het beter bij 98 SE laten.. ik zie namelijk dat alle benchmarks met XP gedaan worden en ik wil wel graag genoeg kunnen vergelijken. Daarnaast zou ik graag willen weten of ik er dus op vooruit ga bij prestaties bij games enz.. bij voorbaat dank.
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik dacht al dat die vraag niet helemaal lekker was.... De meeste benchmarks zijn met winxp sneller dan win98se, dus ik denk dat je er zeker wel op vooruit zal gaan. Die benchmarks zijn trouwens best wel te vinden op het internet hoor. PS: winxp is 10x stabieler dan 98se!!!
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De minimale systeemeisen voor XP zijn 200Mhz, 64MB ram en 1038MB HDD dus je PC trekt het makkelijk :PDaarnaast is het zoiezo beter om op zo'n PC XP te draaien, omdat die gebruik maakt van dingen op je mobo die Win98 niet kan aansturen omdat het toen nog niet bestond.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Win2K is even snel als WinXP, mar nog net weer een tandje stabieler. ennuh, WInXP heeft als minimumeis 300Mhz, niet 200 helaas klopt het in de praktijk alleen niet. WinXP is dan namelijk baggertraag (en believe me, i tried! ) Windows 2000 daarentegen was nog aardig lekker werken, maar duurt nogal lang met opstarten. dit verschil is zo, omdat WinXP meer snelheid stopt in grafische extratjes, en dat doet Win2K niet. Win2K lijkt daardoor veel meer op Win98/WinME |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb hier toch echt een P200 waar XP opstaat ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik weet niet welke XP jij ga gebruiken (home of pr maar ik kan met XP pro bijv. niet max payne en simcity 3000 draaien, en daarom heb ik 98se er ook nog opstaan...verder is XP wel een stuk stabieler!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |