| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
bij NTFS kan je dat niet meer gebruiken dat gaat gewoon via de setup van windows, net als partities maken edit: om stabiliteits en snelheidsredenen is het ook sterk aan te raden om NTFS partities te gebruiken. in feite heb je geen DOS meer nodig om de schijf te partitioneren en te formatteren, je kan daarvoor kiezen tijdens de setup | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| het kan gemakkelijk want zelfs mijn rustige cellie kan het aan spec. intel celeron 566 mhz gigabyte ga6wmm7 onboard vga , sound quantum fireball 15 gb 4500 rpm xp proffesionnal zie je ?
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
en die formatteert hij dan automagisch er achteraan. maar bij nieuwe installatie gewoon CD er in mikken, en dan vraagtie vanzelf of je wil partitioneren en formatteren edit: en ja, je gaat er echt lomp hard op vooruit. ik kon mijn ogen de eerste keer ook niet geloven, zoveel sneller dan win98/WinME | |
| | |