| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| nou, bij niet! en dat is ook bekent bij de makers van MP, want hijs niet getest op XP. ik heb xp pro, en daar doettie het niet (MP=org. versie xp=dat natuurlijk niet )en bij een maat van mij doettie het ook op XP (home) maar laten we nu niet gaan kijke bij wie MP het wel en niet doet op XP, want dat is suf (en irritant, onnodig, n00bish en hopeloos (nofi))
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
en @crizp, wees es wat aardiger tegen je medemens!
__________________ http://www.permafrost.cc | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: Almeloah
| Citaat:
En ik draai 2000 , xp , linux , 98 se en hij deed het wel onder xp en 98 maar niet onder 2000 ik denk dat het iets met drivers heeft te maken | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
Win2K is gewoon goed, fratsenloos, en tot nu toe het stabielste OS van M$ (afgezien van Win2003, heb ik nog weinig over gehoord, maar zou toch nog erg buggy zijn) | |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
Met win2000 kon ik ook heel weinig spellen draaien en daarom heb ik er ook meteen win XP home opgeknalt, maar die moest ik gaan aanmelden en toen heb ik er weer 98se eropgezet. Nu heb ik XP Pro en 98se. Die eigelijk allebij een beetje bagger draaien, maarja... en XP Pro heb ik illigaal en kan hem dan ook niet upgraden...
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #22 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: Almeloah
| Citaat:
dus ik draai pro | |||
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Allemaal kleine dingetjes die mij voor 2k3 laten kiezen, enige, als je spelletjes wil doen moet je een paar dingetjes veranderen in de config om het beter te laten werken. | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| w2k loopt heerlijk hier, heb het zelfs op mn gamebak gedraait en gamen kon er ook perfect mee, gewoon ff dxdiag openen en DX activeren, bij beeldschrem hardware versneling op 100% zetten en je bent klaar. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| W2K is wel mijn favo, gebruik ik het meest, never nooit problemen.... XP is mij te 'fratserig', maar ik gebruik wel Home en Pro.... Waarom? Omdat ik ze heb, anders zat er gewoon W2K op. Verder heb ik op de Vapo W2K en W'03 staan, elk in een andere partitie, maar die W2K is bij elke benschmark van SiSoft sandra sneller, en ook de Pi-Challenge heeft lagere tijden met W2k dan met W'03. Wel leuk is dat W'03 standaard alle beveiligingen 'dicht' heeft staan en dat je dan alles wat je toestemming geeft zelf moet 'openen', dat is weer eens wat anders dan XP, waar alles standaard 'wijd open staat', en dat je alles zelf moet afsluiten...
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #28 (permalink) |
| 2K heeft volgens mij ook juist alles potdicht zitten, en zet dingen alleen open als je er om vraagt. stukkie veiliger dus plus het toegevoegde voordeel dat W2K niet crasht door RPC DCOM Exploits (denk aan Blaster Worm), en XP wel |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
nee er zit geen DOS meer in NT based OS-ses wel een "emulatie", het lijkt er op, maar het is eigenlijk de NT Command Interpreter. lijkt 95% op DOS, en draait ook wel 80% van de DOS Appz. mar soms werkt het dus niet, en dan moet je toch voor een multiboot systeem met DOS of Win98 erbij gaan. maar ik neem aan dat je geen DOS troep meer draait, en je het dus ook niet nodig hebt | |
| | |