| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: lelystad
| hoi welke programma is de beste om te beschermen tegen hackers.
__________________ 3200+ atlhon 64 bit socket 754, gigabyte k8ns pro ati radeon 9600 xt,512 mb xlpt corsair, nec dvd brander 3500+, maxtor 120 gb 8 mb cache |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Misschien is je omschrijving iets te onduidelijk. Maar wat ik denk dat je bedoelt is een Firewall. zodat mensen niet makkelijk je in pc kunnen inbreken. Norton maakt wel goeie firewalls, naar ik weet.
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Koop gewoon een router zit een hardware firewall in, of download zonealarm: http://members.lycos.nl/jrbuurke1988...ealarmpro3.exe |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zonelabs is de beste, blokt nu ook pop-ups enzo!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik gebruik de firewall in mijn router en op mijn pc gebruik ik ook nog eens BlackIce. Daar zit namelijk ook nog een Application Protection in en dat heb je niet op een router.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Kerio Personal Firewall kwam pasgeleden als een van de besten uit de test, maar vereist aardige kennis van netwerken. ik draai zelf een router/server met Kerio Winroute Firewall, waar dus ook al een firewall in zit, een content filter en een virusscanner plugin (kan je je eigen virusscanner laten samenwerken met Keri ![]() setup ervan is wel redelijk complex dus ook hier kennis vereist. het is gewoon zo dat als je goed wil beveiligen, je ook moet verdiepen in de werking van netwerken en het TCP/IP protocol. al die firewalls met 0.0 moeilijkheidsgraad komen over het algemeen slecht(er) uit de tests |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Dat is niet helemaal waar, kijk maar eens naar de verschillende linux based firewalls of naar de GUI van een Checkpoint firewall, de beste die er is.... (maar niet te betalen) Die zijn zeker niet moeilijk.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
als ik in de logs van mijn firewall kijk, zie ik nogal wat portscans langs komen, en ook een hoop anti-spoofing alerts | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| ||
| | |
| | #14 (permalink) | |||
| Citaat:
toen issie door zijn ISP gewaarschuwd en is zijn internet account afgesloten. hij had helemaal niets door, en sommige ISPs checken ook niet of jij (je PC) spamt.... dus het hebben van een firewall is best wel handig eigenlijk.... | |||
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
toch maar effe snel iets downloaden... hopen dat ik die kerio kan vinden | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| welke programma voor ets tekeningen ? ? | Li-Unit | Elektronica Junkies | 15 | 30-09-2003 14:44 |
| welke hdd is de beste | inanc_gangster | Hardware Junkies | 11 | 11-08-2003 15:23 |
| [Poll]Welke van de 3 MoBo zijn het beste? | Masterslave | Hardware Junkies | 13 | 8-08-2003 19:38 |
| Welke soundkaart kan ik het beste nemen ? | Gizmo | Hardware Junkies | 18 | 23-06-2003 00:24 |
| Welke dempingsmatten zijn het beste? | Roger_Rabbit | Casemod Junkies | 19 | 5-01-2003 18:37 |