| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| bij mij werkt ie niet! heb hem gedownt druk op add en dan krijg ik deze foutmelding Citaat:
__________________ Alles komt goed! | |
| | |
| | #2 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
gewoon Win2K of WinXP Win98 si teh ultrabrak | ||
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Probleem heb ik ook gehad en dat was onder XP Oplossing, zoek met verkenner de map ??/Application Data\Microsoft\Msn Messenger\ op en verwijder daar de genummerde mapjes allemaal, start je msn opnieuw en er komt een nieuwe genummerde map, dit nummer vul je nu in bij het installatie programma voor de msn-tab. Voila, fixed. (althans bij mij werkte het zo )
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| ik heb bij msn al een tab, Jong Zuid genaamd alleen weet ik niet hoe ik die kan verwijderen , want ik wou laatst een msn-tab installeren van ww.flabber.nl en die deed het ook al niet. >D
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| nou om eerlijk te wezen: het was ontiegelijk moeilijk die mns cj tab te vinden!! hij staat bij downloads en dan bovenaan bij dat rijtje onder die 'tabbladen' (ik zie nu 'registreren | faq | zoeken | members | profiel | prive berichten | uitloggen' staan) en daar staat dus bij downloads als laatste 'msn tab' (wat ik persoonlijk een erg onlogische plek vind, maargoed)
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Citaat:
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein | |
| | |
| | #12 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |||
| | |
| | #13 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
het gebeurt gewoon heeeeel vaak dat nieuwerwetse geintjes niet meer werken op verouderde OS-sen. volgens mij kan 98 standaard ook niet overweg met XML | ||||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MSNTab :S | QuincMan | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 12-12-2003 12:52 |