| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| 6 van de 10 site's die ik normaliter wel kan bezoeken werken niet meer sinds vandaag. XP Professional + SP1 IE 6 Meer info nodig zeg eht amar btw windows update werkt ook neit ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| lol Maarre... sites die het niet meer doen?...leeg je cache eerst een keer, dat is altijd wel een goeie. daarnaast, werk je via een proxy? of zit je opeens achter een firewall, of heb je instellingen veranderd?
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geen proxie niets bveranderd ennuh cashe is leeg want heb nmlk me pc opnieuw geinstaleerd, maja ...... vage shit
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| blijft vreemd maar geen firewal..... en de andere pc in het netwerk heeft het ook... Eerst alleen hij en nu ook ik....
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vandaag alles gereset maar dat mocht niet baten
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dan zou ik eens bij je ISP gaan klagen! Ik denk niet dat dit nog aan jouw verbinding ligt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Pff ik heb nu echt alles geprobeerd niets schijnt te werken.... zijn er geen tools voor ofzow.... ?
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| doe es de eigenschappen van je lanverbinding... dan eigenschappen van tcp-ip en dan zeg je dat je zelf dnsserver wil specificeren, gebruik dan deze : 213.73.255.52 en/of 213.73.255.52 ( dit zijn die van quicknet, werkt wel als et goed is ) werkt et dan nog niet goed effe een updated virusscanner laten draaien op je pc.. maybe dat et wel aan een virus ligt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 4e pagina maar er is er geen | Ultima | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 19-10-2003 14:06 |
| Link onder aan de pagina? | Ice T | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 14-10-2003 18:08 |