| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik heb net m'n nieuwe rig van software voorzien en eindelijk ben ik blij weer eens een clean systeem te hebben, maar dat blijft natuurlijk niet zo, een paar weken en het is weer dikke s**** Waarmee en hoe kan ik het beste een goede en easy te restoren backup maken ? Het betreft hiet ongeveer 7 á 8 Gig.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Die safety card is leuk voor een internetcafe o.i.d. Ik wil idd wel graag wat klooien op m'n bakkie, en gewoon een backup hebben als ik weer eens wil cleanen. Ik ga voor ghost en een losse 10giga hdd denk ik, cd's wordt zo'n geswap, of een extra partitie op een ander disk in m'n systeem maken puur en alleen voor de backup. Driveimage heb ik gistren mee geklooid, maar werken ? ho maar, wat een *peeep*programma. (ghost ken ik tenminste) Bedankt voor de input !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ik sluit me aan bij de rest, gebruik norton ghost. Wil je je case zo min mogelijk openen maak even en partitie aan waar je backups stored. (Ghost KAN comprimeren )
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| Citaat:
nee mijn KAN omdat oudere versies van ghost het comprimeren wel eens achterwege leten terwijl het wel aan stond.
__________________ SV net (mijn site) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afbeelding opmaat maken, en beste manier voor op windows!? | CasEBlubber | Casemod Junkies | 4 | 29-10-2006 22:32 |
| Voeding Backup | Dylan- | Elektronica Junkies | 2 | 11-03-2006 16:09 |
| Hoe kan ik het beste fanholes maken? | IJmuiden | Casemod Junkies | 20 | 23-11-2004 18:44 |
| [Stof] Hoe het beste schoon maken | TreboR | Casemod Junkies | 23 | 16-12-2003 16:47 |
| HD Backup\restore | Eergassie | Software Junkies | 4 | 26-06-2003 19:34 |