| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| help, ik heb een probleem en dat is dat windows Xp al 2x helemaal niet wilde opstarten. de eerste keer dacht ik nou ik heb al een tijdje geen schone instalatie gedaan dat kan. maar nu heb ik dus gister een schone instalatie gedaan en nu heb ik het weer. eerste keer ontbrak er een bestand en nu komt hij niet verder als dat hij de cd-roms checkt op bootable cdroms. help me want ik heb geen zin in weer een schone instalatie ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| misschien iets in je hardware wat xp niet fijn vind... wat voor systeem is et ? dat zal wel pittig helpen als je dat erbij zet xp heeft de neiging wel es niet te booten nadat je iets in je hardware heb veranderd bijvoorbeeld en ligt et anders niet gewoon aan je xp cd ? paar krassies ofzo ? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| ik zal eens een hd scan maken en mijn hardware heb ik niet veranderd. ik heb alleen mijn psu gemeshed :P maar de draadjes zitten allemaal goed. mijn systeem is xp2000+ chaintech 7vjl apogee dvd speler cd-rw floppy en een radeon 9700 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Mischien moet je in de bios mischien first boot divice op floppy zetten en second op hdd-0 en third op hdd-1 als je 2 hdd hebt. Heb je da niet gewoon first of floppy. Second op hdd-0. Thirt op hdd-0. Zo heb ik het probleen bij mij ook opgelost. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC hangt al in BIOS | SupReme | Hardware Junkies | 5 | 28-09-2007 18:36 |
| Windows XP 64-bit !? | Raptor | Software Junkies | 6 | 21-06-2004 19:47 |
| systeem hangt tijdens installatie terratec soundcard | Youri_HL | Hardware Junkies | 5 | 6-05-2004 16:25 |
| [HELP] Call of Duty hangt... | SiLaTroN | Software Junkies | 11 | 16-04-2004 17:45 |
| PC hangt met opstarten | Dark | Hardware Junkies | 9 | 20-10-2003 16:46 |