| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Hoe zit het menu van een dvd in elkaar? Moet je dat (als producent van een film ofz laten maken/programeren of zijn daar ook programma's voor? Ik zou namelijk wel als ik mijn dvd brander heb en dvd's wil branden wel menuutjes willen maken... Of is dit helemaal niet mogelijk?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Bij de meeste videobewerkingsprogramma's die dvd's kunnen branden heb je wel de mogelijkheid om menutjes te maken. Pinnacle studio version 8 is er zo een. Die ondersteunt meerdere menu's met bewegende beelden e.d.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://www.pegasys-inc.com/e_main.html TMPGEnc DVD Author ik gebruik em altijd.. heel relaxed proggie et is freeware... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [php] menu | Buffalo | Software Junkies | 10 | 6-05-2006 20:56 |