Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 12-10-2003, 19:07   #1 (permalink)

Standaard Softwarematig monitor op standby zetten.

Zoals et topic al doet vermoeden, ik wil graag weten of het mogenlijk is om een monitor softwarematig uit te schakelen. Voornamelijk de secundaire monitoren in een multiscreen setup.

Ik heb nu 3 schermen, waarvan ik dr maar 2 altijd nodig heb. De 3e wil ik graag met een simpel commandotje of n scriptje aan en uit kunnen zetten, vooral omdat die 3e ver is weg gewerkt en de poweknop aan de achterkant zit (Achja, de logica van de jaren 80..).

Ik weet waar ik in het register de "attach to desktop" kan uitschakelen, maar daarna moet ik op een of andere manier de driver van de kaart resetten, anders vinden de veranderingen niet plaats.

Weet iemand of dit op een of andere manier te versieren is?
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
XP Standby sneltoets.. DJD xtreem Software Junkies 23 1-07-2004 03:48
1 monitor op standby zetten bij een tripple screen setup? Freakazoid Software Junkies 4 28-12-2003 12:18
Multiplier softwarematig opvoeren? Ice T Cooling & OC Junkies 22 13-12-2003 19:57
Softwarematig Primary HDD clonen... hoe? FiXeL Software Junkies 3 2-06-2003 21:23
Fans & Lampies softwarematig aansturen pepo Elektronica Junkies 1 7-05-2003 19:43

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.