| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Een maat van me heeft een oud spel gedownload van inet want hij kon het niet meer in de winkel vinden. Nou is het een .bin. als ik hem wil openen dan zegt windows bla bla bla dit bestands type word gebruikt door windows bla bla bla als je dit opent kan het schadelijk zijn voor je systeem. Kan ik dit bestand nou gewoon openen of neit?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Den Ownage
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Heemskerk
| Je kan ook daemon-tools gebruiken even daar op googlen en je hebt hem. Principe van daemon-tools is dat er een zogenaamde "virtual drive" wordt aangemaakt op je computer. (dus eigenlijk een extra dvd-speler maar die is er gewoon niet). Je load de .bin of .cue in daemon-tools en het spel wordt gestart . Je hebt nu dus eigenlijk voor je comp de orginele cd...maar dat staat simpel weg op 1 bestandje ![]() Hoef je ook geen extra cd'tje te branden. succes |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| nah, cue-sheet: Code: FILE "IMS-BFSW.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00 dit voorbeeld werkt alleen met 1 track, dus probeer em eerst ff als virtual-cd. succes ermee
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| bedankt allemaal, maar het is al gelukt . Ik had het proggie isobuster gedownload en daarmee kon ik hem gewoon openen net als eer rar of zip ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| ik hoor iedereen hier over daemon tools... leuk proggie, maar er is ook alcohol 120%... is etzelfde.. amar dan met meer opties, zoals in de verkenner rechtermuis op een cue/image en dan krijg je de optie mount op X: |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vista personal files delen met xp. | grim | Software Junkies | 0 | 25-06-2006 15:56 |
| Meerdere avi files op dvd. | black magic | Software Junkies | 1 | 23-09-2005 17:44 |
| Openen van dremel | PeaceMaker | Elektronica Junkies | 4 | 1-08-2005 17:17 |
| Temp internet files gaat niet leeg :/ | SaphuA | Software Junkies | 9 | 2-01-2005 17:44 |
| HPGL files | Lampje | Software Junkies | 2 | 20-03-2004 14:18 |