Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 9-10-2003, 15:21   #1 (permalink)

Standaard Verschillende Software Vragen. (lekker vaag)

Ik wilde even n stel vragen kwijt over software, en om voor ieder ding nou n topic te openen..

Kortom, hier gaan we.
Het grote doel is mijn desktop wat te enhancen, et is nu nog n beetje n soepzooitje, en dat wil ik allemaal lekker geintergreerd hebben. Huidige situatie: Mijn Desktop

1.) Kan ik met duallscreen, de windows taskbar helemaal doortrekken naar het andere scherm? Zodat start helemaal links zit en de klokfrutsel helemaal rechts.

2.) Statsbar is een progje om een soort info balk bovenin je scherm te zetten.
Ik wil dus hetzelfde kunnen als met de taskbar. Het zij met satsbar, of met een ander handig frutsel.

3.) Bij motherboard monitor, kan ik de "dashboard" van kleur veranderen, enzoja, waar?
Ik heb nu alleen voor elkaar dat ik de letters kan veranderen, maar nog niet de achtergrond.

4.) Kan ik die dashboard mischien op mijn taskbar mounten?

5.) Is het mogenlijk de startknop van windows 2 bars hoog te maken?
Ik heb namenlijk altijd een dubbele taskbar, en nu zit er zon saaie lelijke plek onder de startknop.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] Niek Casemod Junkies 10 16-10-2005 22:27
dremel vragen+ modding project vragen stonestrong Casemod Junkies 36 2-07-2005 13:54
Raid-0 Met 2 verschillende hdd's SaphuA Software Junkies 5 3-06-2005 11:36
OC van verschillende AMD XP's Youri_HL Cooling & OC Junkies 6 12-04-2004 23:59
YEEAHH... lekker vaag! Ben nu de enigste op deze hele forum! Mr.vanz Area 1337 19 14-05-2003 21:12

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.