Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-10-2003, 14:11   #16 (permalink)

Standaard

damn het draait niet in win 98

volgens mij wel een rieleks progje
Oud 12-10-2003, 00:52   #17 (permalink)

Standaard

Even een action shot:
Mijn desktop

Zoals je ziet kun je dr leuke dingen mee maken, en ook nog een skinnen zodat ie bij je windows theme past. :P

Pro's
- Zelf skins gebruiken
Je kunt, als je een beetje handig bent, zo de metertjes de zelfde look geven als je windows theme.
- De ruime keuze over verschillende soorten metertjes en bars.
Je kunt kiezen uit text, een graph, een progress bar, een histoy bar, en zelfs een analoog metertje.
- Het assortiment van readouts is zeer compleet.
Je kunt alles van motherboard manager uitlezen, en zelfs een E-mail counter plaatsen
- Et kost helemaal niks, geen gezeur met trials en registratie.

Con's
- Slechte Dualscreen support.
Aangezien dit zon "geektool" is, had ik wel wat meer duall monitor support verwacht.
Je kunt het uiteindelijk wel naar je 2e monitor slepen, maar een statbar zoals op mijn desktop over de volle breedte bouwen gaat helaas niet. (Of je zou heel moeilijk moeten doen en 2 copys van dit progje draaien om zo ook op je 2e scherm zon ding te zetten, maar dat is niet erg geweldig)
- Geen undo of redo functie bij het knutselen.
Veranderd, en al opgeslagen om te zien of et staat, is ook echt veranderd, je kunt niet zomaar terug.
- Tutorial en help in et programma verwijzen naar een niet bestaande web pagina..

Conclusie
Erg leuk programmatje om zelf eens wat mee te expirimenteren, en je desktop een mooie uitgebouwde look te geven. Bij mij heeft et zelfs mijn oude statsbar van de troon gestoten, en zijn plekje op mijn desktop veroverd. Perfect is het ook niet helemaal.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Desktop modding risc Casemod Project Logs 10 26-10-2007 19:43
Aerogate II - Plaatsing van temp-meters? uJay Casemod Junkies 5 26-04-2004 21:07
Show us your desktop Phant0m Area 1337 70 27-06-2003 15:09

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.