| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: mierlo
| mijn internet explorer doet het ineens bij bepaalde sites nie meer kan bijvoorbeeld nie meer op cu2, microsoft update site en ga zo maar door dus als jullie me kunnen helpen graag |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| eerste kenmerk van een 1337 pc... hij weigerd troep ligt waarschijnlijk aan je provider... meestal een dns probleem probeer es > effe naar dosprompt en dan : ping www.microsoft.com ping 63.208.194.84 doet de eerste et niet en de 2de et wel is et een dns probleem.. ligt dan waarschijnlijk aan je provider |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Lijkt me niet, dan zou je pc ieder minuut opnieuw op gaan starten en daar verteld de TS niks over... Lijkt mij ook eerder een dns probleem.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
duhh dattie daar nix over zegt, dat is iets wat je niet zo gauw verwacht. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Originally posted by Tino: Lijkt me niet, dan zou je pc ieder minuut opnieuw op gaan starten. Dat is wat de Blaster worm doet, ik heb het aan den lijve mogen ondervinden een paar maanden geleden.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| daar heb ik nog vreselijke lol aan beleefd ![]() je lult met een paar mensen op msn, ze gaan allemaal na een minuut offline, dan komen er 3 weer online en zeggen ik krijg toch zo'n rare melding effe rondzoeken op internet en vond dat shutdown -a heb ik ze maar verteld na een stuk of 10 keer ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| je kunt het blaster virus afkappen door in het uitvoeren menu shtudown -a te typen, dan annuleer je de actie. zet je het ff in een bat bestandje als @echo off :begin cls shutdown -a goto begin dan kan blaster nix... Ps.: Nog een kenmerk van het Blastervirus is dat het de Taakbeheerfunctie uitschakelt. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: mierlo
| Citaat:
en nu is het weg duss wie heeft fie troep eigenlijk gemaakt ? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Internet Explorer 7 is er eindelijk! | Don Zalmrol | Software Junkies | 5 | 23-10-2006 06:30 |
| mp3 doet niet meer | MarkYRuleZ | Area 1337 | 3 | 25-11-2004 18:40 |
| Cd-rom drive doet et niet meer... | Nillie | Hardware Junkies | 5 | 3-08-2004 14:48 |
| Cd-rom spelers worden ineens niet meer gezien | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 6 | 25-06-2004 09:20 |
| internet doet het niet | rubenisdom | Hardware Junkies | 9 | 8-04-2004 17:53 |