Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 13-10-2003, 20:18   #46 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ApC_Rich
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scrolllock
misschien bevat die beta niet alles wat ze al af hebben? of dat die beta gewoon al vrij verouderd is.. dit is gewoon weer een kutsmoes om valve af te kraken.. dat bedrijf ziet miljoenen aan hun neus voorbij gaan, is door die hackers lekker keihard van achter genaa*d en de cs en hl communities lopen te janken over het feit dat valve dit allemaal expres heeft gedaan? wat triest omdat er allemaal vervelende jongetjes zitten te janken omdat hl2 niet uit is en ze zoo graag willen spelen.. OOK VALVE wil die game uitbrengen om geld te verdienen!!!

ps. eerst was het leve valve en dit en dat blalablalablaat hoera valve valve de gekste..!
en nu omdat de communities hun zin niet meteen krijgen gaan we meteen massaal lopen janken als de verwende kleine kinderen die we op deze manier zijn
je heb wel gelijk daarmee ja.. maar dat valve die hackers als kutsmoes gebruiken om et spel later uit te gaan brengen vind ik ********, zeg dan gewoon dat je et niet af heb en et nog wel tot na kerst kan duren
ik heb die beta gespeeld en ik vond et een heel mooi spel

ps. lang leve valve is et nooit geweest... al was er iets moois aan CS moesten zij et zo nodig weer verkl*****, al die zogenaamde updates van ze hebben et spel alleen maar ver*****, et grootste voorbeeld kan je steam noemen, en al die kleine updates zoals recoil veranderen bij elke nieuwe versie en die jumplag zodat je die mooie duals erg kort maakt omdat je niet kan springen.... ik vind persoonlijk dat valve compleet *#%*!$^ is
hackers als kutsmoes vind ik nogal lame.. als hackers je broncode jatten ben je idd wel zwaar de pik hoor.. dus ehm.. tis niet eens een smoes en dan zou t nog een hele goede zijn (in ieder geval beter dan.. tjsa jongens.. tis niet af omdat ehm.. windows vastliep..)

en valve heeft hl gemaakt en cs ontzettend ondersteund.. en geef nu toe.. steam valt ontzettend mee als t goed werkt.. tis zelfs nog fijn, als je kijk naar nooit meer updaten.. altijd weten waar je friends zitten.. msn ingebouwd (ok dat is nutteloos) favo server list (die trouwens uitgebreider zou moeten)
Oud 14-10-2003, 23:52   #47 (permalink)

Standaard

http://oldsite.havok.com/xtra/demos/demo-ragdoll2.html

voor de mensen die geen HL2 hebben
dit is ong. hoe je met een mannetje kan omgaan :P
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP] Half-Life - 21/01/05 - 98% done tongue_of_colicab Casemod Project Logs 51 20-01-2005 16:51
Half Life 2 uitgespeelt maar ...het einde ? Raptor Area 1337 8 19-11-2004 11:33
half life 2 playable? modder.exe Software Junkies 7 16-08-2004 17:51
FPS fix voor half-life counter-strike 1.6 jrbuurke Software Junkies 1 31-10-2003 11:11
Half-Life.......... Mr. van Dooremolen Software Junkies 9 18-06-2003 21:32

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.