Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-10-2003, 01:21   #32 (permalink)

Standaard

hoeveel fps heb je bij welke instellingen..? (jij bent btw niet legaal bezig >/ )
Oud 11-10-2003, 01:28   #33 (permalink)

Standaard

zit constant tegen de 60 te tikken met 1024*768... alleen bij water in de buurt wil ie wel es naar wat lager... 40 ofzo
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-10-2003, 13:11   #34 (permalink)

Standaard

details? (32 bit kleuren neem ik aan, maar max details enz/?? en geeft het wel problemen omdat het beta is? )
Oud 11-10-2003, 14:38   #35 (permalink)

Standaard

alles op high ofc.. doe ik standaard... liever hoge details dan hoge resolutie

condition zero valt wel een beetje tegen alleen... ik had em mooier verwacht ( die draait ook op de HL2 engine )
Oud 11-10-2003, 15:12   #36 (permalink)

Standaard

waar kun je die beta downen?

MODBREAK: En dit is dus niet de bedoeling, een uitgelekte beta oke maar er mogen niet openbaar warez requests geplaatst worden.
Ice T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-10-2003, 16:10   #37 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crizp
er ging ook ergens een rumoor rond
dat valve het express heeft laten uitleaken omdat ze nog niet klaar waren met half-life 2
had ik ergens gelezen.

klinkt opzich wel logisch maar ik denk niet dat het waar is
klinkt logisch? dus het is logisch dat valve een bestandje EXPRES 'vrijgeeft' zodat alle hackers en scriptkiddies ter wereld via bv de steam update (wat ook in de code staat) virussen kan verspreiden.... dat andere developers gratis gebruik gaan maken van de source waar valve veel euries voor heeft neergeteld.... en dat allemaal alleen omdat valve te bang is om tegen ons te zeggen dat hl2 nog niet klaar is? daarom doen ze het zo? beetje drastische denkwijze..
Oud 11-10-2003, 16:11   #38 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ice T
waar kun je die beta downen?

MODBREAK: En dit is dus niet de bedoeling, een uitgelekte beta oke maar er mogen niet openbaar warez requests geplaatst worden.
sorry... dan zal ik deze vraag ok voortaan maar van mn vragenlijst schrappen
Ice T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-10-2003, 17:09   #39 (permalink)

Standaard

die gun met die blauwe straal is echt coolie
gister avond de hele tijd mee vermaakt
Oud 11-10-2003, 18:11   #40 (permalink)

Standaard

et zijn echt een stel ******* bij valve... ze zeggen dat het spel uitgesteld word omdat het uitgelekt is... maar al speel je deze beta die van die source is gemaakt zie je dat et nog lang niet af is... gewoon een ***smoes dus

condition zero stikt ook nog van de bugs en is vergeleken met HL2 zelfs gewoon lelijk te noemen.... de vierkante bomen heb je nog steeds en alles is te goedkoop in scene gezet als je em speelt.... et viel mij dus zwaar tegen

de single van HL2 kan ik alleen niet op wachten die lijkt me zwaar gruwelijk gezien die paar levels die ik effe gespeeld heb
Oud 12-10-2003, 14:03   #41 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ApC_Rich
et zijn echt een stel ******* bij valve... ze zeggen dat het spel uitgesteld word omdat het uitgelekt is... maar al speel je deze beta die van die source is gemaakt zie je dat et nog lang niet af is... gewoon een ***smoes dus

condition zero stikt ook nog van de bugs en is vergeleken met HL2 zelfs gewoon lelijk te noemen.... de vierkante bomen heb je nog steeds en alles is te goedkoop in scene gezet als je em speelt.... et viel mij dus zwaar tegen

de single van HL2 kan ik alleen niet op wachten die lijkt me zwaar gruwelijk gezien die paar levels die ik effe gespeeld heb
misschien bevat die beta niet alles wat ze al af hebben? of dat die beta gewoon al vrij verouderd is.. dit is gewoon weer een kutsmoes om valve af te kraken.. dat bedrijf ziet miljoenen aan hun neus voorbij gaan, is door die hackers lekker keihard van achter genaa*d en de cs en hl communities lopen te janken over het feit dat valve dit allemaal expres heeft gedaan? wat triest omdat er allemaal vervelende jongetjes zitten te janken omdat hl2 niet uit is en ze zoo graag willen spelen.. OOK VALVE wil die game uitbrengen om geld te verdienen!!!

ps. eerst was het leve valve en dit en dat blalablalablaat hoera valve valve de gekste..!
en nu omdat de communities hun zin niet meteen krijgen gaan we meteen massaal lopen janken als de verwende kleine kinderen die we op deze manier zijn
Oud 12-10-2003, 14:35   #42 (permalink)

Standaard

Valve roeleerd. maakt niet uit wat ze doen. ze roeleren.
Oud 12-10-2003, 14:44   #43 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scrolllock
misschien bevat die beta niet alles wat ze al af hebben? of dat die beta gewoon al vrij verouderd is.. dit is gewoon weer een kutsmoes om valve af te kraken.. dat bedrijf ziet miljoenen aan hun neus voorbij gaan, is door die hackers lekker keihard van achter genaa*d en de cs en hl communities lopen te janken over het feit dat valve dit allemaal expres heeft gedaan? wat triest omdat er allemaal vervelende jongetjes zitten te janken omdat hl2 niet uit is en ze zoo graag willen spelen.. OOK VALVE wil die game uitbrengen om geld te verdienen!!!

ps. eerst was het leve valve en dit en dat blalablalablaat hoera valve valve de gekste..!
en nu omdat de communities hun zin niet meteen krijgen gaan we meteen massaal lopen janken als de verwende kleine kinderen die we op deze manier zijn
je heb wel gelijk daarmee ja.. maar dat valve die hackers als kutsmoes gebruiken om et spel later uit te gaan brengen vind ik ********, zeg dan gewoon dat je et niet af heb en et nog wel tot na kerst kan duren
ik heb die beta gespeeld en ik vond et een heel mooi spel

ps. lang leve valve is et nooit geweest... al was er iets moois aan CS moesten zij et zo nodig weer verkl*****, al die zogenaamde updates van ze hebben et spel alleen maar ver*****, et grootste voorbeeld kan je steam noemen, en al die kleine updates zoals recoil veranderen bij elke nieuwe versie en die jumplag zodat je die mooie duals erg kort maakt omdat je niet kan springen.... ik vind persoonlijk dat valve compleet *#%*!$^ is
Oud 13-10-2003, 09:36   #44 (permalink)

Standaard

ik had ergens nog een site met cs:cz screenshots erop

ziet er meet uit als rainbow six
cs:cz is gebasseerd op hl2 engine
Oud 13-10-2003, 12:48   #45 (permalink)

Standaard

niet messen met rainbow six!
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP] Half-Life - 21/01/05 - 98% done tongue_of_colicab Casemod Project Logs 51 20-01-2005 16:51
Half Life 2 uitgespeelt maar ...het einde ? Raptor Area 1337 8 19-11-2004 11:33
half life 2 playable? modder.exe Software Junkies 7 16-08-2004 17:51
FPS fix voor half-life counter-strike 1.6 jrbuurke Software Junkies 1 31-10-2003 11:11
Half-Life.......... Mr. van Dooremolen Software Junkies 9 18-06-2003 21:32

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.